Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní a administrativní referent
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je výrobcem brýlových obrub a slunečních brýlí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní a administrativní referent
Náplň práce:
- zajištění všech potřebných dokladů k proclení zboží do volného oběhu a jejich předání celnímu deklarantovi
- zadávání přijatých faktur do systému, následný příjem zboží na sklad (dle potřeby převod zboží mezi sklady, odepsání zboží)
- kontrola a evidence stavu obchodních případů
- zadávání objednávek do systému, vystavování proforma faktur
- vystavování vývozních faktur (EU/mimo EU), příprava balicích listů, certifikátů, jiných dokladů dle požadavků zákazníků
- objednávání vývozních dokladů a dopravy pro mezinárodní zásilky
- evidence a archivace přijatých a vydaných dokladů (faktury, dovozní/vývozní JSD)
- komunikace s centrálou, obchodními manažery, externí účetní, celními deklaranty a dopravními agenty
- reporting dle požadavků nadřízených (stavy skladů, prodejní reporty, vypořádání s obchodními partnery)
- vystavování dobropisů
- podílení se na roční inventuře
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- velkou výhodou je komunikativní znalost ruského jazyka (komunikace a reporting kolegům do zahraničí)
- minimálně mírně pokročilá znalost AJ
- praxe v oblasti administrativy, financí nebo obchodu výhodou
- vysoká úroveň spolehlivosti a zodpovědnosti
- znalost MS office (Excel, Word)
- ochota a schopnost pracovat s čísly
Nabízíme:
- Různorodá práce v menším kolektivu na HPP
- Možnost profesního i osobního růstu
- Placený telefon, stravenky
- Místo výkonu práce: Praha – Libuš
- Pozice je vhodná i pro absolventy a juniory
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Stravenky/příspěvek na stravování
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4120443
Termin der Veröffentlichung: 12.7.2021
2021-07-12
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc