Obchodní a administrativní referent

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je výrobcem brýlových obrub a slunečních brýlí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní a administrativní referent

Náplň práce:

  • zajištění všech potřebných dokladů k proclení zboží do volného oběhu a jejich předání celnímu deklarantovi
  • zadávání přijatých faktur do systému, následný příjem zboží na sklad (dle potřeby převod zboží mezi sklady, odepsání zboží)
  • kontrola a evidence stavu obchodních případů
  • zadávání objednávek do systému, vystavování proforma faktur
  • vystavování vývozních faktur (EU/mimo EU), příprava balicích listů, certifikátů, jiných dokladů dle požadavků zákazníků
  • objednávání vývozních dokladů a dopravy pro mezinárodní zásilky
  • evidence a archivace přijatých a vydaných dokladů (faktury, dovozní/vývozní JSD)
  • komunikace s centrálou, obchodními manažery, externí účetní, celními deklaranty a dopravními agenty
  • reporting dle požadavků nadřízených (stavy skladů, prodejní reporty, vypořádání s obchodními partnery)
  • vystavování dobropisů
  • podílení se na roční inventuře

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • velkou výhodou je komunikativní znalost ruského jazyka (komunikace a reporting kolegům do zahraničí)
  • minimálně mírně pokročilá znalost AJ
  • praxe v oblasti administrativy, financí nebo obchodu výhodou
  • vysoká úroveň spolehlivosti a zodpovědnosti
  • znalost MS office (Excel, Word)
  • ochota a schopnost pracovat s čísly

Nabízíme:

  • Různorodá práce v menším kolektivu na HPP
  • Možnost profesního i osobního růstu
  • Placený telefon, stravenky
  • Místo výkonu práce: Praha – Libuš
  • Pozice je vhodná i pro absolventy a juniory

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4120443  Termin der Veröffentlichung: 12.7.2021  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen. Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc