Osobní asistent/ka ředitele

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, významnou telekomunikační společnost, která zajišťuje povolování a výstavbu základnových stanic a liniových telekomunikačních staveb pro mobilní operátory, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Osobní asistent/ka ředitele.

Vaše náplň práce:

  • Administrativní úkony – evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy
  • Evidence dokumentů, smluv, zajištění listin a dokumentů firmy
  • Plánování a organizace schůzek ředitele
  • Pomoc při organizování a přijímání návštěv
  • Příprava a zápisy z porad
  • Vedení a péče o firemní autopark
  • Objednávka a kontrola zásob do kanceláře - občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení, evidence předmětů
  • Údržba provozu (příprava a drobný úklid v zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)

Očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenost s administrativní agendou, zkušenosti na pozici osobní asistentky velkou výhodou
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatnost při řešení vlastní agendy
  • Anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni (komunikace s právnickým a účetním oddělením v Německu, úřady apod.)
  • Aktivní řidič sk. B
  • Příjemné, profesionální vystupování, vstřícnost a ochota, loajalita k firmě a jejímu vedení

Nabízíme:

  • Práce ve stabilní společnosti na HPP
  • Příjemné pracovní prostředí, mladý a přátelský kolektiv
  • Možnost profesního růstu a rozvoje
  • Pevná pracovní doba 8:00 – 16:00h
  • 25 dnů dovolené, 2 sick day
  • Nástup možný ihned
  • Moderní kanceláře: Praha 9 – Horní Počernice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4146980  Termin der Veröffentlichung: 23.8.2021  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen. Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc