Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office manager – administrativní pracovník
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, rozrůstající se společnost, která se zabývá dotačním poradenstvím, hledáme novou kolegyní, či kolegu na pozici Office manager – administrativní pracovník
Náplň práce:
- Zpracování účetních dokladů
- Zajišťování chodu kanceláře (nákupy, kuchyňka, pošta, návštěvy)
- Komunikace s dodavateli
- Administrativní podpora kanceláře (vyhledávání informací na internetu, zápisy z porad)
- Administrativní podpora jednatelky firmy
- Administrativní podpora marketingové manažerky (LinkedIn příspěvky, novinky na web, správa databáze kontaktů)
- Výhledově i administrativní činnost spojená s poskytovanými službami agentury (zpracování žádostí o platbu dotace, komunikace s klienty, monitoring a rešerše dotačních příležitostí, vyhledávání informací na internetu a další)
Hledáme člověka, který:
- Má dokončené minimálně středoškolské vzdělání
- Ovládá výborně MS Outlook, Excel, Word, PowerPoint a webové aplikace, umí vyhledávat informace na internetu
- Má zkušenosti na administrativní pozici minimálně 2 roky
- Umí pracovat se sociálními sítěmi (základní ovládání)
- Má výborný psaný projev a bezchybnou češtinu, angličtina výhodou
- Umí kvalitně pracovat s daty
- Má dobré komunikační schopnosti, kultivovaný projev i vystupování a proklientský přístup
- Je proaktivní, zajímá se o nové trendy, vzdělává se
- Je organizovaný/organizovaná
- Nevadí jí/mu administrativní práce
- Je pečlivý/pečlivá a odpovědný/odpovědná detailista/detailistka, který/která odevzdá práci až když je 100%
- Nikdo ji/ho nemusí hlídat, je samostatný/samostatná, dokáže si poradit, ale nebojí se zeptat
Nabízíme:
- Práci na HPP, nebo zkrácený úvazek (0,8)
- Kancelář v centru Prahy
- Flexibilní pracovní dobu, občasnou možnost práce z domova
- 5 týdnů dovolené
- Možnost podílet se na zajímavých a prestižních projektech
- Místo výkonu práce: Praha - ulice Národní
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4229992
Termin der Veröffentlichung: 3.1.2022
2022-01-03
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc