Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista péče o klienty - Telemarketing -1/2 úvazek
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Okres Teplice
Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka roku 2017 v České republice, přidejte se k nám!
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Potom pro vás máme nabídku práce, která by se mohla stát vaším koníčkem. Stále se rozšiřujeme, a proto hledáme nové posily do 10 - 15 členného týmu odchozího volání, která spadá do útvaru Call centrum Teplice.
Co budete na této pozici dělat?
•Kontaktování klientů banky – vy budete hlasem, který promlouvá k našim klientům. I díky práci call centra jsme již třetím rokem klientsky nejpřívětivější bankou roku
•Hledat nejlepší řešení pro klienta podle jeho aktuálních potřeb
Jaká je naše představa o kandidátovi?
•Středoškolské vzdělání s maturitou
•Máte dobré komunikační, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle
•Jste profesionál/ka a žádná situace na sluchátku vás nevyvede z míry
•Jste týmovým hráčem, dokážete ostatní strhnout svým elánem a proaktivním přístupem
•Jste samostatný/á a šéf se na vás mohl vždy spolehnout, že svou práci děláte na 100 %
•Můžete být i absolvent/ka, pokud se rád/a učíte od zkušenějších kolegů, nebojíte se zeptat a máte chuť pracovat
A co nabízíme my?
•Skvělou startovní pozici (případně návrat do pracovního procesu po rodičovské dovolené) v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku
•Jistou fixní mzdu + motivující finanční ohodnocení
•Jednosměnný provoz, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8.00 - 16.30
•Pravidelné soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny
•Pravidelné kurzy ZDARMA (komunikace, prodejní dovednosti po telefonu...)
•Přátelský a zkušený kolektiv a vedení - právě mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují nejvíce.
•Flexibilní benefity, které máte možnost sestavit si na míru (stravenky, příspěvky na volný čas, dovolená 5 týdnů, sick days, apod..)
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Potom pro vás máme nabídku práce, která by se mohla stát vaším koníčkem. Stále se rozšiřujeme, a proto hledáme nové posily do 10 - 15 členného týmu odchozího volání, která spadá do útvaru Call centrum Teplice.
Co budete na této pozici dělat?
•Kontaktování klientů banky – vy budete hlasem, který promlouvá k našim klientům. I díky práci call centra jsme již třetím rokem klientsky nejpřívětivější bankou roku
•Hledat nejlepší řešení pro klienta podle jeho aktuálních potřeb
Jaká je naše představa o kandidátovi?
•Středoškolské vzdělání s maturitou
•Máte dobré komunikační, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle
•Jste profesionál/ka a žádná situace na sluchátku vás nevyvede z míry
•Jste týmovým hráčem, dokážete ostatní strhnout svým elánem a proaktivním přístupem
•Jste samostatný/á a šéf se na vás mohl vždy spolehnout, že svou práci děláte na 100 %
•Můžete být i absolvent/ka, pokud se rád/a učíte od zkušenějších kolegů, nebojíte se zeptat a máte chuť pracovat
A co nabízíme my?
•Skvělou startovní pozici (případně návrat do pracovního procesu po rodičovské dovolené) v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku
•Jistou fixní mzdu + motivující finanční ohodnocení
•Jednosměnný provoz, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8.00 - 16.30
•Pravidelné soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny
•Pravidelné kurzy ZDARMA (komunikace, prodejní dovednosti po telefonu...)
•Přátelský a zkušený kolektiv a vedení - právě mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují nejvíce.
•Flexibilní benefity, které máte možnost sestavit si na míru (stravenky, příspěvky na volný čas, dovolená 5 týdnů, sick days, apod..)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3266369
Termin der Veröffentlichung: 12.12.2017
2017-12-12
Lokalität: Okres Teplice Arbeitsstelle: Obchodní referent, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.