Specialista péče o klienty - Teplice (nově smlouva na dobu neurčitou!)

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!

Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.

Co budete na této pozici dělat?

* Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
* Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
* Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složka mzdy) - zajímá vás rovnou konkrétní částka? Nebojte se a zavolejte mi na 603 808 507.
* Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
* Zajímavá příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
* Otevřená a dynamická firemní kultura – práce v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
* Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
* Benefity dle vlastního výběru (stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další). 
* Dovolená 5 týdnů, 2 dny zdravotního volna a další placené volno.

Navštivte také náš firemní profil na portále VímVíc, ať zjistíte, že za to opravdu stojíme :-)
https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo studium dokončujete)
* Umíte pracovat s PC (základní uživatelská znalost postačí, vše ostatní naučíme)
* Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ale na rozvrhu se vždy domluvíme!
* Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
* Jste samostatný/á a cílevědomý/á

Nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3418320  Termin der Veröffentlichung: 4.1.2019