Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista péče o klienty - Teplice (nově smlouva na dobu neurčitou!)
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Teplice, Česko
Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Co budete na této pozici dělat?
* Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
* Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
* Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Co budete na této pozici dělat?
* Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
* Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
* Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složka mzdy) - zajímá vás rovnou konkrétní částka? Nebojte se a zavolejte mi na 603 808 507.
* Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
* Zajímavá příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
* Otevřená a dynamická firemní kultura – práce v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
* Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
* Benefity dle vlastního výběru (stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další).
* Dovolená 5 týdnů, 2 dny zdravotního volna a další placené volno.
Navštivte také náš firemní profil na portále VímVíc, ať zjistíte, že za to opravdu stojíme :-)
https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum
* Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
* Zajímavá příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
* Otevřená a dynamická firemní kultura – práce v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
* Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
* Benefity dle vlastního výběru (stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další).
* Dovolená 5 týdnů, 2 dny zdravotního volna a další placené volno.
Navštivte také náš firemní profil na portále VímVíc, ať zjistíte, že za to opravdu stojíme :-)
https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo studium dokončujete)
* Umíte pracovat s PC (základní uživatelská znalost postačí, vše ostatní naučíme)
* Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ale na rozvrhu se vždy domluvíme!
* Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
* Jste samostatný/á a cílevědomý/á
Nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
* Umíte pracovat s PC (základní uživatelská znalost postačí, vše ostatní naučíme)
* Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ale na rozvrhu se vždy domluvíme!
* Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
* Jste samostatný/á a cílevědomý/á
Nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3418320
Termin der Veröffentlichung: 4.1.2019
2019-01-04
Lokalität: Okres Teplice Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.