Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista aplikační podpory v oddělení client & documentation support
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova, Praha 4, Česko
Hvězdova, Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme kolegu do týmu Client & Documentation Support. Máme na starosti aplikační podporu několika systémů, jako jsou například CRM Siebel, DMS pro oběh a skenování smluvní dokumentace, aplikace pro zpracování výzev, exekucí, schvalovací aplikace na úvěry, aplikace elektronického bankovnictví na podporu korporátních klientů a další.
Vaším úkolem bude naučit se pracovat s těmito aplikacemi tak, abyste dokázal/a samostatně podporovat interní nebo externí klienty naší banky.
Co budete na této pozici dělat?
*Budete podporou pro ostatní kolegy u klíčových aplikací v našem útvaru - CRM Siebel (přenosy dat mezi aplikace, a parametrizace), xBusiness a Multicash elektronické bankovnictví pro korporátní klienty, DMS (oběh dokumentace)
*Komunikovat s interními IT útvary banky a externími dodavateli konkrétních systémů
*Kontrolovat interní přenosy dat v bankovních aplikacích a parametrizovat data a číselníky
*Testovat aplikace, které budete mít na starosti a testovat všechny změnové požadavky a chyby nasazené při pravidelných releasech a odstávkách
*Spolupracovat při odstraňování chyb v systémech banky s interním IT útvarem a dodavateli
*Seznamovat se s procesy banky a tuto znalost využívat pro svou práci
*Budete se účastnit klíčových projektů banky, specifikovat zadání a prosazovat změnové požadavky
*Řešit specifické požadavky klientů (dohledávání v datech)
*Budete mít možnost zaučit se v dalších aplikacích, se kterými tým pracuje
*Účastnit se automatizací a zefektivňování procesů.
Vaším úkolem bude naučit se pracovat s těmito aplikacemi tak, abyste dokázal/a samostatně podporovat interní nebo externí klienty naší banky.
Co budete na této pozici dělat?
*Budete podporou pro ostatní kolegy u klíčových aplikací v našem útvaru - CRM Siebel (přenosy dat mezi aplikace, a parametrizace), xBusiness a Multicash elektronické bankovnictví pro korporátní klienty, DMS (oběh dokumentace)
*Komunikovat s interními IT útvary banky a externími dodavateli konkrétních systémů
*Kontrolovat interní přenosy dat v bankovních aplikacích a parametrizovat data a číselníky
*Testovat aplikace, které budete mít na starosti a testovat všechny změnové požadavky a chyby nasazené při pravidelných releasech a odstávkách
*Spolupracovat při odstraňování chyb v systémech banky s interním IT útvarem a dodavateli
*Seznamovat se s procesy banky a tuto znalost využívat pro svou práci
*Budete se účastnit klíčových projektů banky, specifikovat zadání a prosazovat změnové požadavky
*Řešit specifické požadavky klientů (dohledávání v datech)
*Budete mít možnost zaučit se v dalších aplikacích, se kterými tým pracuje
*Účastnit se automatizací a zefektivňování procesů.
Zaměstnanecké výhody, benefity
A co nabízíme my?
*Rádi se s vámi podělíme o naše know-how. Zaučí vás tým odborníků na bankovní aplikace
*Perspektivní tvůrčí práci v prestižní bance, která nabízí možnost kariérního růstu
*Mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci
*Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (např. Cafeterie, příspěvek na penzijní a životní pojištění)
*Rádi se s vámi podělíme o naše know-how. Zaučí vás tým odborníků na bankovní aplikace
*Perspektivní tvůrčí práci v prestižní bance, která nabízí možnost kariérního růstu
*Mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci
*Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (např. Cafeterie, příspěvek na penzijní a životní pojištění)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Orientujete se v SQL, máte zájem o bankovní aplikace a rád/a byste se v nich naučil/a pracovat
*Umíte se samostatně rozhodnout, jste analytický typ – dokážete rychle postihnout situaci a adekvátně zareagovat
*Ve stresu dokážete zachovat chladnou hlavu, zvládáte práci v krizových situacích a pod tlakem
*Nebojíte se zodpovědnosti, svěřené úkoly dotahujete do konce
*Jste komunikativní, najdete společnou řeč s každým napříč organizační strukturou
*Jste týmový/á, když máte svou práci hotovou, rád/a podáte ostatním v týmu pomocnou ruku
*Umíte se samostatně rozhodnout, jste analytický typ – dokážete rychle postihnout situaci a adekvátně zareagovat
*Ve stresu dokážete zachovat chladnou hlavu, zvládáte práci v krizových situacích a pod tlakem
*Nebojíte se zodpovědnosti, svěřené úkoly dotahujete do konce
*Jste komunikativní, najdete společnou řeč s každým napříč organizační strukturou
*Jste týmový/á, když máte svou práci hotovou, rád/a podáte ostatním v týmu pomocnou ruku
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3523569
Termin der Veröffentlichung: 24.10.2018
2018-10-24
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista technické podpory/IT, Správce informačního systému Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.