Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Telefonní bankéř - příchozí linka Olomouc
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Olomouc
Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Experimentujeme rádi, ale ne s lidmi. Naše banka nabízí stabilitu a jistotu a navíc, jsme nejpřívětivější bankou roku počtvrté v řadě!
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ linky, která spadá do útvaru Call centrum Olomouc. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou!
Co vám nabízíme?
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr a smlouvu na dobu neurčitou
- Náš propracovaný benefitní systém, který z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší výhody máte
- Dovolenou 25 dní v roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
- Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
- Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
Co budete na této pozici dělat?
- Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
- Klienty budete informovat o našich produktech a sjednávat schůzky pobočkovým bankéřům - určitě nebudete nikomu volat "jen tak" a vnucovat služby či produkty
- Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary banky
A jaká je naše představa o kandidátovi?
- Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
- Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Umíte pracovat s PC - využívat budete bankovní aplikace, na které vás naši trenéři zaškolí
- Máte velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
- Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou
Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Výhodu oproti ostatním budete mít pokud:
- Se s klientem dorozumíte anglicky
Jak se přihlásit?
Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)
2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3635145
Termin der Veröffentlichung: 4.4.2019
2019-04-04
Lokalität: Okres Olomouc Arbeitsstelle: Finanční poradce, Klientský pracovník, Osobní bankéř, Telefonní operátor Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.