Telefonní bankéř - příchozí linka Olomouc

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Experimentujeme rádi, ale ne s lidmi. Naše banka nabízí stabilitu a jistotu a navíc, jsme nejpřívětivější bankou roku počtvrté v řadě!

Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ linky, která spadá do útvaru Call centrum Olomouc. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.

Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou!

Co vám nabízíme?

  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr a smlouvu na dobu neurčitou
  • Náš propracovaný benefitní systém, který z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší výhody máte
  • Dovolenou 25 dní v roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
  • Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
  • Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.

Co budete na této pozici dělat?

  • Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
  • Klienty budete informovat o našich produktech a sjednávat schůzky pobočkovým bankéřům - určitě nebudete nikomu volat "jen tak" a vnucovat služby či produkty
  • Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary banky

A jaká je naše představa o kandidátovi?

  • Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
  • Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Umíte pracovat s PC - využívat budete bankovní aplikace, na které vás naši trenéři zaškolí
  • Máte velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
  • Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou

Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.

Výhodu oproti ostatním budete mít pokud:
  • Se s klientem dorozumíte anglicky

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3635145  Termin der Veröffentlichung: 4.4.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.