Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista péče o klienty - retence (Teplice)
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Teplice, Česko
Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme počtvrté v řadě klientsky nejpřívětivější banka roku v České republice, přidejte se k nám!
Hledáte nevšední práci s pravidelnou pracovní dobou, baví vás komunikovat a chcete být mezi lidmi? Staňte se součástí 10 členného týmu odchozího volání, jehož cílem je udržet v bance klienty, kteří se s námi rozhodli ukončit spolupráci.
Co vám nabízíme?
• Start v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku.
• Možnost výrazně ovlivnit výši svého výdělku - záleží jen na vás, jak budete aktivní. Pevný měsíční fix je jistota, chápeme, že někdy prostě nemáte den
• Náš propracovaný benefitní systém z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. Při nástupu získáte 14.000 Kč a hned po prvním roce vám příspěvek automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší rozpočet máte!
• Odpočíváme 25 dní roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
• Pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8.00 - 16.30 s možností zkráceného úvazku.
• Otevřenou a neformální firemní kulturu – podívejte se, jak to u nás vypadá https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum.
• Pohodovou partu kolegů, kteří drží při sobě a navzájem si rádi pomohou..
• Zajímá vás rovnou mzda příp. cokoliv dalšího, co jste v inzerátu nenašli? Nebojte se a zavolejte mi na +420 603 808 507.
Co budete na této pozici dělat?
• Kontaktování klientů banky – vy budete hlasem, který promlouvá za banku. Zajímat vás budou důvody nespokojenosti a vaším cílem bude záchrana odcházejících klientů. I díky práci kontaktního centra jsme již čtvrtým rokem klientsky nejpřívětivější bankou roku!
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
• Umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí.
• Máte dobré komunikační schopnosti, chcete být v kontaktu s klientem.
• Můžete být i junior/ka bez jakékoliv praxe, pokud se rád/a učíte od zkušenějších kolegů, nebojíte se zeptat a máte chuť pracovat
Jak se přihlásit?
Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)
2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3636476
Termin der Veröffentlichung: 4.4.2019
2019-04-04
Lokalität: Okres Teplice Arbeitsstelle: Finanční poradce, Klientský pracovník, Osobní bankéř, Telefonní operátor Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.