Ředitel pobočky - Olomouc

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro naši pobočku v Olomouci hledáme kolegu na pozici Ředitele. Náš ředitel pobočky má svobodu a autonomii v rozhodování o řízení a naplňování cílů pobočky, je garantem vysoké kvality služeb a poradenství poskytovaných našim zákazníkům.

Pro úspěch v dané pozici je rozhodující být inspirativním leaderem, schopným vést tým k naplnění cílů pobočky, zajištění kvality služby klientům a budování důvěryhodných, obchodních vztahů s nimi.

Co budete na této pozici dělat?

  • Aktivně vyhledávat a získávat nové klienty ze segmentu osobních financí a MICRO, budovat a udržovat vztahy s klíčovými klienty
  • Inspirativně vést tým bankéřů na pobočce, realizovat jejich nábor, adaptaci, koučink a rozvoj jejich obchodních dovedností a zákaznického přístupu
  • Zajišťovat podmínky pro provoz a naplnění obchodních cílů pobočky
  • Nastavovat výkonové cíle a plány pro tým a zodpovídat za jejich plnění
  • Zajišťovat kontrolu dodržování interních procesů a postupů
  • Proaktivně spolupracovat s týmy marketingu, podpory prodeje, risku apod.

Co vám nabízíme?

  • Autonomii a prostor pro vlastní realizaci a úspěch
  • Skvělou příležitost pro osobnostní, profesní a kariérový rozvoj
  • Intenzivní školení v oblastech produktů, služeb, systémů a klíčových dovedností
  • Možnost rozvoje a budování kariéry u jednoho z nejrychleji rostoucích bankovních domů na evropském trhu a preferovaného zaměstnavatele
  • Velmi zajímavé a motivační odměňovací schéma a rozvinutý systém zaměstnaneckých a sociálních výhod
  • Možnost budování vztahů se zajímavými lidmi

A jaká je naše představa o kandidátovi?

  • Jste vyzrálá osobnost s předchozí zkušeností ve finančních službách/bankovnictví
  • Máte prokazatelné úspěchy v obchodních/prodejních činnostech a službách zákazníkům
  • Máte zkušenost s vedením týmu
  • Vyznáte se ve finančních/bankovních produktech a službách
  • Jste silně orientován na zákazníka a řízení vztahů s ním
  • Interpersonální, prezentační a komunikační dovednosti patří mezi vaše silné stránky

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3666834  Termin der Veröffentlichung: 13.5.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.