Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista péče o klienty - odchozí linka (Teplice)
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Teplice, Česko
Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme počtvrté v řadě klientsky nejpřívětivější banka roku v České republice, přidejte se k nám!
Máte chuť komunikovat s klienty, umíte se usmívat do telefonu a chcete na sobě pracovat? Staňte se součástí našeho týmu odchozího volání v Teplicích.
„Na práci mám ráda hlavně svůj tým, který drží při sobě a dále náplň práce, díky které se mohu každý den posouvat dopředu a rozšiřovat své znalosti z různých oblastí. Člověk se tu opravdu nenudí.“ Andy, 5 let na pozici Telefonního bankéře
Co vám nabízíme?
• Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku.
• Motivující finanční ohodnocení – máte možnost výrazně ovlivnit výši svého výdělku – u nás je to o vás! Pevný měsíční fix je jistota, chápeme, že někdy prostě nemáte den :)
• Náš propracovaný benefitní systém z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. Při nástupu získáte 14.000 Kč a hned po prvním roce vám příspěvek automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší rozpočet máte!
• Odpočíváme 25 dní roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
• Možnosti kariérního růstu - můžete se ucházet o pozici supervizora nebo se stát osobním bankéřem na pobočce.
• Poznáte, jak funguje banka a naučíte se komunikovat s klienty - žádná situace vás při jednání nevyvede z míry.
• Soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
• Školení ZDARMA.
• Přátelské a dostupné místo práce – podívejte se, jak to u nás vypadá - https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum
• Tým kolegů, kteří jsou si navzájem přáteli, a to není vůbec málo.
Mrkněte také na náš profil na www.atmoskop.cz :)
Co budete na této pozici dělat?
• Kontaktovat stávající klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
• Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních.
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
• Umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí.
• Máte dobré komunikační schopnosti, chcete být v kontaktu s klientem.
• Láká vás práce ve směnném provozu včetně víkendů.
Jak se přihlásit?
Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)
2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3716367
Termin der Veröffentlichung: 15.7.2019
2019-07-15
Lokalität: Teplice Arbeitsstelle: Finanční poradce, Osobní bankéř, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.