Procesní manažer korporátního procesu

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro tým Corporate Sales Support aktuálně hledáme Procesního Manažera, který bude zodpovídat za řízení korporátních procesů. Pokud jste zvyklý/á dělat svou práci naplno, jste zodpovědný/á, máte smysl pro detail a selský rozum je pro vás nejdůležitějším kritériem při rozhodování, potom rozhodně čtěte dále.

Co bude vaším úkolem?

• Zodpovídat za předpisovou základnu (normy a metodiky) k danému procesu
• Provádět pravidelné vyhodnocování stavu procesu a procesního modelu (připravovat reporting
svěřeného procesu)
• Spolu s B – 1 procesním vlastníkem řídit výkonnost, správnost procesu a jeho kvalitu
• Spolupracovat na definici a plnění KPIGenerovat a koordinovat nápady na zlepšení daného procesu
• Spolupracovat na projektech banky souvisejících s daným procesem
• Poskytovat procesní a metodickou podporu pro ostatní útvary banky, budete partnerem pro manažery jednotlivých útvarů korporátního procesu
• Komunikovat aktuality a procesní změny daného procesu do relevantních útvarů
• Specifikovat požadavky na vývoj v souvislosti s implementací změn k danému procesu
• Řídit implementaci procesních a produktových změn (včetně IT požadavků)
• Odstraňovat a minimalizovat operační rizika v daném procesu
• Spolupracovat při řešení incidentů a reklamací
• Spolupracovat při řešení krizových situací, spolupracovat taky s oddělením interního a externího auditu a podílet se na uzavření auditních nálezů

Pozice vás bude bavit, pokud:

• Ukončil/a jste minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
• Znáte korporátní bankovní procesy, máte zkušenost s produktovým procesním řízením a baví vás zlepšování procesů
• Úkoly řešíte selským rozumem a s klidnou myslí, vaší silnou stránkou je určování priorit a time management
• Dokážete řešit složité problémy a máte chuť se učit novým věcem
• K práci přistupujete proaktivně, s vysokou dávkou energie a iniciativy
• Máte velmi dobré komunikační dovednosti a nedělá vám problém prezentovat před větší skupinou lidí
• Výhodou jsou pracovní zkušenosti z oblasti podpory prodeje, či operations

A co získáte u nás?

• Velmi zajímavou a odpovědnou práci plnou výzev
• Možnost svým úsilím přispět k úspěchu obchodní sítě stabilní mezinárodní banky, která získala ocenění klientsky nejpřívětivější banka v ČR
• Těší se na vás tým plný sympatických kolegů s týmovým duchem a nadšením pro svou práci
• Možnost dalšího rozvoje prostřednictvím soft skills tréninků, odborných a produktových školení
• Nadstandardní finanční ohodnocení
• Benefity na míru – třeba příspěvek na penzijní a životní pojištění, slevy u vybraných partnerů (a k tomu klasika – příspěvek na volnočasové aktivity, zdraví, stravenky, zvýhodněné produkty a další…)
• Více vám řekne náš profil na www.atmoskop.cz



Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3732288  Termin der Veröffentlichung: 5.8.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.