Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
BRIGÁDA ADMINISTRATIVNÍ PODPORA – Olomouc
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Olomouc
Olomouc
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zájem získat praxi, nasbírat nové zkušenosti a přivydělat si během studia nebo při rodičovské dovolené? Do našeho oddělení Treasury Back Office v Olomouci hledáme nového kolegu / kolegyni, který/á může formou dlouhodobé brigády odpracovat až 80 hodin měsíčně.
Co bude vaším úkolem?
- V aplikacích banky zpracovávat administrativu spojenou s vypořádáním cenných papíru.
- Třídit a zakládat dokumentaci.
Pozice vás bude bavit, pokud:
- Rádi pracujete s PC, využívat budete MS Office a interní bankovní systémy.
- Zajímá vás oblast podpory investičního bankovnictví.
- Můžete pracovat ideálně 4krát týdně, po-pá mezi 8:00 – 13:00 hod.
A co u nás získáte?
- Moderní a příjemné pracovní prostředí blízko hlavního nádraží v Olomouci.
- Práci v mladém kolektivu a fajn šéfa Tomáše.
- Možnost uplatnit své vzdělání či zkušenosti v bankovnictví.
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte se přihlásit a poslat nám svůj životopis.
V případě dotazů jsem k dispozici na tel: 603 808 124.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3740233
Termin der Veröffentlichung: 15.8.2019
2019-08-15
Lokalität: Olomouc Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Gesellschaft: Raiffeisenbank a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.