Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Service Representative with Polish + English/Czech
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Podpora a zákaznický servis klientům zaměřený na automobily
Návrh rychlého řešení
Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
Samostatná práce ve firemních aplikacích
Spolupráce s ostatními členy týmu v rámci oddělení
Návrh rychlého řešení
Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
Samostatná práce ve firemních aplikacích
Spolupráce s ostatními členy týmu v rámci oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
příjemný pracovní kolektiv
Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci
Příležitost profesního i osobního růstu
4 týdny dovolené, stravenky
Moderní pracoviště v Praze
fix. 20.000 Kč + bonusy
Datum nástupu: září 2015
Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci
Příležitost profesního i osobního růstu
4 týdny dovolené, stravenky
Moderní pracoviště v Praze
fix. 20.000 Kč + bonusy
Datum nástupu: září 2015
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Polský jazyk - Expert (C2) nebo Český jazyk - Pokročilý (C1) nebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Plynulou znalost polštiny na úrovni rodilého mluvčího + pokročilá znalost ČJ/AJ
Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Ochotu učit se
Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Ochotu učit se
Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2221649
Termin der Veröffentlichung: 13.8.2015
2015-08-13
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telefonní operátor Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.