Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka manažmentu
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- podpora regionálního manažmentu
- příprava podkladů k jednání, vyhotovování zápisů z porad
- vedení a správa chodu back office
- vyřizování administrativních úkonů
- plánování zahraničních cest a vedení kalendáře nadřízených
- dohled nad dodržováním termínů
- dokumentace pošty, e-mailové komunikace a telefonátu
- příprava podkladů k jednání, vyhotovování zápisů z porad
- vedení a správa chodu back office
- vyřizování administrativních úkonů
- plánování zahraničních cest a vedení kalendáře nadřízených
- dohled nad dodržováním termínů
- dokumentace pošty, e-mailové komunikace a telefonátu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mezinárodní prostředí
- multisport karta
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- penzijní připojištění
- stravenky
- zvýhodněné volání i pro příbuzné
- multisport karta
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- penzijní připojištění
- stravenky
- zvýhodněné volání i pro příbuzné
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Mezinárodní společnost působící v oblasti logistiky hledá do svého týmu výkonní asistentku, která bude zajištovat administrativní a technickou podporu regionálnímu manažmentu pro východní Evropu. Pokud máte zkušenost s administrativní roli, máte zájem o práci ve firmě světového významu, která Vám umožní kariérní posun a chcete se mít pestrou pracovní náplň s využitím angličtiny na každodenní úrovni, tak je to příležitost právě pro Vás!
Mezinárodní společnost působící v oblasti logistiky hledá do svého týmu výkonní asistentku, která bude zajištovat administrativní a technickou podporu regionálnímu manažmentu pro východní Evropu. Pokud máte zkušenost s administrativní roli, máte zájem o práci ve firmě světového významu, která Vám umožní kariérní posun a chcete se mít pestrou pracovní náplň s využitím angličtiny na každodenní úrovni, tak je to příležitost právě pro Vás!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- profesionální vystupování
- pečlivost a komunikativnost
- schopnost rychlé adaptace a řešení ad hoc svěřených
úkolů
- pokročilá znalost angličtiny
- pečlivost a komunikativnost
- schopnost rychlé adaptace a řešení ad hoc svěřených
úkolů
- pokročilá znalost angličtiny
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2991621
Termin der Veröffentlichung: 30.3.2017
2017-03-30
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Asistent Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.