Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník s AJ, 25000 Kč/měsíc, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 Kč/měsíc
25000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Informace o pracovní pozici:
Baví Vás administrativa? Chcete pracovat v menším kolektivu? Pokud ano, něco tu pro Vás máme.
Pro společnost zabývající se prodejem zboží pro výrobní společnosti hledáme vhodné kandidáty na pozici:
Administrativního pracovníka s AJ
Nástup ideálně ASAP.
Vaše náplň práce bude:
- zadávání dat do systému
- správa centrálního emailu a následné přerozdělení mailů konkrétním osobám
- zpracování nových objednávek v systému
- komunikace s obchodním oddělením, popř. zákazníky
- příprava nabídek v ERP systému
Baví Vás administrativa? Chcete pracovat v menším kolektivu? Pokud ano, něco tu pro Vás máme.
Pro společnost zabývající se prodejem zboží pro výrobní společnosti hledáme vhodné kandidáty na pozici:
Administrativního pracovníka s AJ
Nástup ideálně ASAP.
Vaše náplň práce bude:
- zadávání dat do systému
- správa centrálního emailu a následné přerozdělení mailů konkrétním osobám
- zpracování nových objednávek v systému
- komunikace s obchodním oddělením, popř. zákazníky
- příprava nabídek v ERP systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- roční bonusy
- notebook
- příspěvky na vzdělávání
- stravenky
- práci v příjemném malém kolektivu
- možnost dalšího profesního růstu
- roční bonusy
- notebook
- příspěvky na vzdělávání
- stravenky
- práci v příjemném malém kolektivu
- možnost dalšího profesního růstu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Společnost se zabývá obchodní činností
Společnost se zabývá obchodní činností
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- alespoň 3 roky praxe na obdobné pozici (v případě VŠ může být i absolvent)
- pokročilá znalost AJ
- prozákaznická orientace
- orientace na výsledek
- alespoň 3 roky praxe na obdobné pozici (v případě VŠ může být i absolvent)
- pokročilá znalost AJ
- prozákaznická orientace
- orientace na výsledek
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3331573
Termin der Veröffentlichung: 9.3.2018
2018-03-09
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25000 Kč/měsíc