Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Skladový kontrolor – Lipovka – vhodné i pro absolventy (od 31 000 Kč/měs)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Rychnov nad Kněžnou, Česko
Rychnov nad Kněžnou, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
31 000 Kč/měs
31 000 Kč/měs
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi byste nastartovali Vaší kariéru nebo využili dvé dosavadní zkušenosti z logistiky v automotive společnosti? Jste pečliví, máte rádi pořádek a nevadí Vám práce ve směnném provozu? Domluvíte se anglicky?
Dejte nám o sobě vědět!
Máme pro Vás nabídku práce na pozici skladového kontrolora pro výrobní automotive společnosti v Lipovce u Rychnova nad Kněžnou.
Vhodné i pro ABSOLVENTY.
Co Vás čeká:
• zajištění a kontrola požadovaného materiálu na skladě
• evidence účetních dokladů v SAP
• komunikace s výrobním závodem a dodavateli
• plánování dopravy/nakládek
• provádění inventur
• vedení evidence obalů
• objednávání spotřebního materiálu
Co od Vás očekáváme:
• min. středoškolské vzdělání
• zkušenosti ve výrobní logistice výhodou
• komunikativní znalost angličtiny
• znalost MS Office a praktické zkušenosti se systémem SAP vítány
• odolnost proti stresu a ochotu pracovat v týmu
• ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní, odpolední, noční směny – 7,5 hod)
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
Dejte nám o sobě vědět!
Máme pro Vás nabídku práce na pozici skladového kontrolora pro výrobní automotive společnosti v Lipovce u Rychnova nad Kněžnou.
Vhodné i pro ABSOLVENTY.
Co Vás čeká:
• zajištění a kontrola požadovaného materiálu na skladě
• evidence účetních dokladů v SAP
• komunikace s výrobním závodem a dodavateli
• plánování dopravy/nakládek
• provádění inventur
• vedení evidence obalů
• objednávání spotřebního materiálu
Co od Vás očekáváme:
• min. středoškolské vzdělání
• zkušenosti ve výrobní logistice výhodou
• komunikativní znalost angličtiny
• znalost MS Office a praktické zkušenosti se systémem SAP vítány
• odolnost proti stresu a ochotu pracovat v týmu
• ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní, odpolední, noční směny – 7,5 hod)
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme:
• finanční ohodnocení po zkušební době od 31 000 Kč
• práci v prosperující výrobní společnosti
• seberealizaci a možnost osobního rozvoje
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• bonusy, odměny na dovolenou, Vánoce a Velikonoce, stravenky
• nástup možný ihned
• finanční ohodnocení po zkušební době od 31 000 Kč
• práci v prosperující výrobní společnosti
• seberealizaci a možnost osobního rozvoje
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• bonusy, odměny na dovolenou, Vánoce a Velikonoce, stravenky
• nástup možný ihned
Informace o náboru
Na Vaše reakce se budu těšit na mailu [email protected] nebo na tel 778 76 46 68.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Francouzská výrobní společnost, výrobce a dodavatel dílů pro automotive.
Francouzská výrobní společnost, výrobce a dodavatel dílů pro automotive.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás očekáváme:
• min. středoškolské vzdělání
• zkušenosti ve výrobní logistice výhodou
• komunikativní znalost angličtiny nebo polštiny
• znalost MS Office a praktické zkušenosti se systémem SAP vítány
• odolnost proti stresu a ochotu pracovat v týmu
• ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní, odpolední, noční směny – 7,5 hod)
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
• min. středoškolské vzdělání
• zkušenosti ve výrobní logistice výhodou
• komunikativní znalost angličtiny nebo polštiny
• znalost MS Office a praktické zkušenosti se systémem SAP vítány
• odolnost proti stresu a ochotu pracovat v týmu
• ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní, odpolední, noční směny – 7,5 hod)
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3461616
Termin der Veröffentlichung: 1.8.2018
2018-08-01
Lokalität: Rychnov nad Kněžnou, Česko Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Kontrolor kvality, Koordinátor, Logistik Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 31 000 Kč/měs