Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka v administrativě
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš zkušenosti s prací asistentky a baví tě mluvit anglicky? Chtěla byte pracovat v zázemí stabilní společností s farmaceutickým pozdím? Chcete se stát členem mezinárodní společnosti, známé po celém světe?
Pozice Asistentky je přímo pro Vás!
Náplň práce:
- Plnění obecných správní povinností, které mohou zahrnovat kopírování a koordinaci schůzky, psaní, objednávání / údržba spotřebního materiálu, pořádání cest, příprava a / nebo třídění pošta
- Podpora obchodního týmu
- Organizace a koordinace interních / externích školení, setkání atd. V souladu s interními směrnicemi a postupy
- Slouží jako kontaktní místo. Kontakty jsou obvykle s jednotlivci v rámci organizace a také s kontakty mimo organizaci a zahrnují získávání nebo poskytování informací vyžadujících určité vysvětlení nebo interpretace
- Odpovědi na otázky týkající se zavedených zásad a postupů. Nasměruje lidi na vhodné zdroj
- Koordinace projektů / úkolů širšího rozsahu, nezávisle hledání vhodných interních a vnějších zdrojů podle potřeby, jako například: montáž a distribuce materiálů; Kompilace a / nebo sledování data
- Ověření správnosti shromážděných údajů, zajištění odhadů dodavatele a objednávek, zpracování faktury, zajištění kvality dodavatele; Dohled nad realizací výstupů projektu; Kontrola stavu projekty a rozpočty
- Úzká spolupráce s oddělením financí a dodržování předpisů
Pozice Asistentky je přímo pro Vás!
Náplň práce:
- Plnění obecných správní povinností, které mohou zahrnovat kopírování a koordinaci schůzky, psaní, objednávání / údržba spotřebního materiálu, pořádání cest, příprava a / nebo třídění pošta
- Podpora obchodního týmu
- Organizace a koordinace interních / externích školení, setkání atd. V souladu s interními směrnicemi a postupy
- Slouží jako kontaktní místo. Kontakty jsou obvykle s jednotlivci v rámci organizace a také s kontakty mimo organizaci a zahrnují získávání nebo poskytování informací vyžadujících určité vysvětlení nebo interpretace
- Odpovědi na otázky týkající se zavedených zásad a postupů. Nasměruje lidi na vhodné zdroj
- Koordinace projektů / úkolů širšího rozsahu, nezávisle hledání vhodných interních a vnějších zdrojů podle potřeby, jako například: montáž a distribuce materiálů; Kompilace a / nebo sledování data
- Ověření správnosti shromážděných údajů, zajištění odhadů dodavatele a objednávek, zpracování faktury, zajištění kvality dodavatele; Dohled nad realizací výstupů projektu; Kontrola stavu projekty a rozpočty
- Úzká spolupráce s oddělením financí a dodržování předpisů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci v mladém a dynamickém týmu v mezinárodním prostředí v úspěšné společnosti s vynikající pozicí na trhu
- Práci v atraktivním sektoru lékařských zařízení: rychle se rozvíjející a špičkový technologický průmysl
- Délka smlouvy: smlouva na 8 měsíců
- Zaměstnanost prostřednictvím externí agentury
- Atraktivní balíček výhod - motivující plat. stravenky, atd.
- Práci v atraktivním sektoru lékařských zařízení: rychle se rozvíjející a špičkový technologický průmysl
- Délka smlouvy: smlouva na 8 měsíců
- Zaměstnanost prostřednictvím externí agentury
- Atraktivní balíček výhod - motivující plat. stravenky, atd.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
-
-
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Vysokoškolské vzdělání výhodou, ne nutností
- Hovoří plynně anglicky (psané i mluvené)
- Možnost okamžitě začít pracovat
- 2 roky zkušeností s prací v podobné pozici
- Skvělé komunikační schopnosti
- Velmi dobré PC dovednosti
- Hovoří plynně anglicky (psané i mluvené)
- Možnost okamžitě začít pracovat
- 2 roky zkušeností s prací v podobné pozici
- Skvělé komunikační schopnosti
- Velmi dobré PC dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3830748
Termin der Veröffentlichung: 12.12.2019
2019-12-12
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Archivář, správce rejstříku, Asistent, Office manager, Sekretářka Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.