Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka prodeje ve výrobní společnosti
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Nový Bydžov, Česko
Nový Bydžov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho váženého klienta hledáme kandidáta na pozici asistenta prodeje. Společnost je specialista ve výrobě pryžových dílů a zásobuje svými výrobky zejména automobilový průmysl, obor zdravotnické techniky, stavebnictví a další.
Jste obchodní tip a máte ekonomické nebo obchodní vzdělání? Domluvíte se anglicky?
Dejte nám o sobě vědět.
Co Vás čeká?
- spravování objednávek od příjmu po expedici
- zajištění komunikačního propojení mezi zákazníkem a výrobou
- spolupráce při určování priorit v plánování zhotovení zakázek
- komunikace se zákazníky písemně/telefonicky (i v ang)
- kontrola fakturací
- další administrativní práce a vyhodnocování např. Intrastat
Co Vám můžeme nabídnout:
- různorodou zajímavou práci v dynamické prosperující společnosti
- přátelskou firemní kulturu
- závodní stravování/stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- roční bonusy
- týden dovolené navíc
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání ekonomického nebo obchodního směru
- pokročilé komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost vést jednání
- znalost angličtiny písemně/ústně
- znalost balíčku MS Office (texty, tabulky, zpracování dat)
- zkušenost s prací v SAP výhodou
- spolehlivost, přesnost, loajálnost
- týmovost a otevřenost k plnění úkolů
Pokud vás tato nabídka práce zaujala, klikněte na tlačítko "poslat společnosti životopis". Jakmile dostanu vaši odpověď, budu informovat o dalším průběhu.
Přeji vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Jste obchodní tip a máte ekonomické nebo obchodní vzdělání? Domluvíte se anglicky?
Dejte nám o sobě vědět.
Co Vás čeká?
- spravování objednávek od příjmu po expedici
- zajištění komunikačního propojení mezi zákazníkem a výrobou
- spolupráce při určování priorit v plánování zhotovení zakázek
- komunikace se zákazníky písemně/telefonicky (i v ang)
- kontrola fakturací
- další administrativní práce a vyhodnocování např. Intrastat
Co Vám můžeme nabídnout:
- různorodou zajímavou práci v dynamické prosperující společnosti
- přátelskou firemní kulturu
- závodní stravování/stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- roční bonusy
- týden dovolené navíc
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání ekonomického nebo obchodního směru
- pokročilé komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost vést jednání
- znalost angličtiny písemně/ústně
- znalost balíčku MS Office (texty, tabulky, zpracování dat)
- zkušenost s prací v SAP výhodou
- spolehlivost, přesnost, loajálnost
- týmovost a otevřenost k plnění úkolů
Pokud vás tato nabídka práce zaujala, klikněte na tlačítko "poslat společnosti životopis". Jakmile dostanu vaši odpověď, budu informovat o dalším průběhu.
Přeji vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Zaměstnanecké výhody, benefity
roční bonusy, příspěvek na životní pojištění, 5 týdnů dovolené, stravenky/závodní stravování
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobce pryžových komponentů pro automotive
Výrobce pryžových komponentů pro automotive
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
ekonomické, obchodní zaměření
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3991330
Termin der Veröffentlichung: 25.10.2020
2020-10-25
Lokalität: Nový Bydžov Arbeitsstelle: Ekonom, Fakturant, Odborný prodejce, Pokladník, Specialista fakturace a plateb Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.