Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Hledá se němčinář/ka (až 42 000 CZK)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
34 000 - 42 000 Kč/měsíc
34 000 - 42 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
baví tě komunikace s lidmi? mluvíš německy i anglicky? Rád/a lidem pomáháš? Pokud jsi odpověděl/a 3x ano, tak je tato práce přesně pro tebe. Pokud máš ještě navíc nějaké zkušenosti s podobnou prací, tak jsi ideálním kandidátem/kandidátkou.
Náš klient je mezinárodní společnost s pobočkou v Brně poskytující podporu společnostem po celém světě.
Náplň práce
• budeš si psát a volat s německy mluvícími zaměstnanci
• poskytneš jim podporu při řešení administrativních a lehce technicky orientovaných požadavků
• pokud by se jednalo o něco složitějšího, předáš požadavek na vyšší level podpory
Náš klient je mezinárodní společnost s pobočkou v Brně poskytující podporu společnostem po celém světě.
Náplň práce
• budeš si psát a volat s německy mluvícími zaměstnanci
• poskytneš jim podporu při řešení administrativních a lehce technicky orientovaných požadavků
• pokud by se jednalo o něco složitějšího, předáš požadavek na vyšší level podpory
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 34 000 - 40 000 Kč měsíčně
• a až 2000 Kč výkonnostní bonus
• 5 týdnů volna
• stravenky (100 Kč)
• multisportku
• moderní kanceláře
• jazykové kurzy
• a až 2000 Kč výkonnostní bonus
• 5 týdnů volna
• stravenky (100 Kč)
• multisportku
• moderní kanceláře
• jazykové kurzy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• němčina a angličtina na dobré, komunikativní úrovni
• předchozí zkušenost s podobnou pozicí je výhodou
• základní znalost PC
• předchozí zkušenost s podobnou pozicí je výhodou
• základní znalost PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4032373
Termin der Veröffentlichung: 20.4.2021
2021-04-20
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 34 000 Kč/měsíc