Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Internal Affairs Associate (Praha, AJ,NJ, administrativa)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.8.2021
1.8.2021
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naše klienta, zajímavou IT společnost, která má mnoho klientů z různých oborů, kterým poskytuji IT support, hledáme nového kolegu či kolegyni na administrativně a koordinačně zaměřenou pozici.
Co všechno bude ve Vaší náplni práce?
starost o chod kanceláře (kancelářské potřeby a komunikace s dodavateli, péče o návštěvy, komunikace s facility managementem atd.)
pomoc s administrací interních projektů - plánování projektu, fakturace, spolupráce s manažery projektů
asistentce externím i interním zaměstnancům (služební cesty, požadavky na školení, výdaje; kontakt pro komunikaci v rámci společnosti)
organizace služebních cest (rezervace letenek / letenek, ubytování atd.), příprava vyúčtování služební cesty a další s tím spojené úkoly
správa objednávek (PO)
úzká spolupráce s finančním oddělením společnosti i dalšími týmy
příležitostná asistentce managementu společnosti
Co všechno bude ve Vaší náplni práce?
starost o chod kanceláře (kancelářské potřeby a komunikace s dodavateli, péče o návštěvy, komunikace s facility managementem atd.)
pomoc s administrací interních projektů - plánování projektu, fakturace, spolupráce s manažery projektů
asistentce externím i interním zaměstnancům (služební cesty, požadavky na školení, výdaje; kontakt pro komunikaci v rámci společnosti)
organizace služebních cest (rezervace letenek / letenek, ubytování atd.), příprava vyúčtování služební cesty a další s tím spojené úkoly
správa objednávek (PO)
úzká spolupráce s finančním oddělením společnosti i dalšími týmy
příležitostná asistentce managementu společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
pestrou škálu činností, úkolů a projektů
další rozvoj a profesní rozvoj
přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
benefity jako 5 týdnů dovolené, placené sick days, stravenky, občerstvení
moderní pracoviště nedaleko stanice metra Pankrác
nástup 1.8.2021
další rozvoj a profesní rozvoj
přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
benefity jako 5 týdnů dovolené, placené sick days, stravenky, občerstvení
moderní pracoviště nedaleko stanice metra Pankrác
nástup 1.8.2021
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
IT společnost, která má mnoho klientů z různých oborů, kterým poskytuji IT support
IT společnost, která má mnoho klientů z různých oborů, kterým poskytuji IT support
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
zkušenosti na v administrativní pozici - min. 2 roky, nejlépe v mezinárodní společnosti
samostatnost a systematický způsob práce, schopnost práce v týmu, spolehlivost
schopnost plynule komunikovat v češtině / slovenštině a angličtině (mluvené i písemné), němčina je bonus
samostatnost a systematický způsob práce, schopnost práce v týmu, spolehlivost
schopnost plynule komunikovat v češtině / slovenštině a angličtině (mluvené i písemné), němčina je bonus
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4123578
Termin der Veröffentlichung: 15.7.2021
2021-07-15
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Recepční Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.