Specialista nákupu (operativní nákup, aktivní AJ)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Humpolec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do mezinárodní společnosti hledáme nového kolegu/kolegyni na oddělení operativního nákupu. Máte za sebou již nějakou zkušenost jako nákupčí (1-3 roky) a anglicky se domluvíte bez problému? Práce v Excelu či v interním systému Vám nedělá problém? Skvělé, pak prosím určitě čtěte dále!

Co bude Vaší náplní práce:
- zadávání nákupních objednávek do interního informačního systému a jejich následné zpracování
- aktivní komunikace s dodavateli o termínech a dodávkách pro zajištění včasných dodávek materiálu či služeb
- porovnávání cen, zasílání požadavků na tvorbu cen a jejich následná kontrola
- nákup spotřebního a dalšího materiálu dle požadavků
- zajištění interního plánování výrobních kapacit a přehled o výrobním toku a pohybu materiálu mezi jednotlivými odděleními (ve spolupráci s kolegy)
- spolupráce na inventurách, pravidelný reporting
- interní komunikace s kolegy (v rámci ČR/i v zahraničí - Nizozemí)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- vzdělávání a odborný růst (kurzy anglického jazyka a jiné), pravidělná školení
- stabilita, práce v přátelské atmosféře, menší týmy, kde se vzájemně známe
- další aktivity navíc - cvičení s profesionálním trenérem, letní outdoorové aktivity, vánoční večírky a další teambuildingové akce

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Mezinárodní společnost zabývající se výrobou vybavení pro logistická centra.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ vzdělání
- předchozí praxi v nákupu (ideálně 1-3 roky na pozici operativního nákupčího, ve strojírenském prostředí výhodou)
- angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B2 a vyšší)
- MS Offce - především Excel na pokročilé úrovni výhodou
- komunikační, analytické a vyjednávací schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4135698  Termin der Veröffentlichung: 6.9.2021  Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc