Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista nákupu (operativní nákup, aktivní AJ)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Humpolec, Česko
Humpolec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do mezinárodní společnosti hledáme nového kolegu/kolegyni na oddělení operativního nákupu. Máte za sebou již nějakou zkušenost jako nákupčí (1-3 roky) a anglicky se domluvíte bez problému? Práce v Excelu či v interním systému Vám nedělá problém? Skvělé, pak prosím určitě čtěte dále!
Co bude Vaší náplní práce:
- zadávání nákupních objednávek do interního informačního systému a jejich následné zpracování
- aktivní komunikace s dodavateli o termínech a dodávkách pro zajištění včasných dodávek materiálu či služeb
- porovnávání cen, zasílání požadavků na tvorbu cen a jejich následná kontrola
- nákup spotřebního a dalšího materiálu dle požadavků
- zajištění interního plánování výrobních kapacit a přehled o výrobním toku a pohybu materiálu mezi jednotlivými odděleními (ve spolupráci s kolegy)
- spolupráce na inventurách, pravidelný reporting
- interní komunikace s kolegy (v rámci ČR/i v zahraničí - Nizozemí)
Co bude Vaší náplní práce:
- zadávání nákupních objednávek do interního informačního systému a jejich následné zpracování
- aktivní komunikace s dodavateli o termínech a dodávkách pro zajištění včasných dodávek materiálu či služeb
- porovnávání cen, zasílání požadavků na tvorbu cen a jejich následná kontrola
- nákup spotřebního a dalšího materiálu dle požadavků
- zajištění interního plánování výrobních kapacit a přehled o výrobním toku a pohybu materiálu mezi jednotlivými odděleními (ve spolupráci s kolegy)
- spolupráce na inventurách, pravidelný reporting
- interní komunikace s kolegy (v rámci ČR/i v zahraničí - Nizozemí)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- vzdělávání a odborný růst (kurzy anglického jazyka a jiné), pravidělná školení
- stabilita, práce v přátelské atmosféře, menší týmy, kde se vzájemně známe
- další aktivity navíc - cvičení s profesionálním trenérem, letní outdoorové aktivity, vánoční večírky a další teambuildingové akce
- příspěvek na stravování
- vzdělávání a odborný růst (kurzy anglického jazyka a jiné), pravidělná školení
- stabilita, práce v přátelské atmosféře, menší týmy, kde se vzájemně známe
- další aktivity navíc - cvičení s profesionálním trenérem, letní outdoorové aktivity, vánoční večírky a další teambuildingové akce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Mezinárodní společnost zabývající se výrobou vybavení pro logistická centra.
Mezinárodní společnost zabývající se výrobou vybavení pro logistická centra.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- předchozí praxi v nákupu (ideálně 1-3 roky na pozici operativního nákupčího, ve strojírenském prostředí výhodou)
- angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B2 a vyšší)
- MS Offce - především Excel na pokročilé úrovni výhodou
- komunikační, analytické a vyjednávací schopnosti
- předchozí praxi v nákupu (ideálně 1-3 roky na pozici operativního nákupčího, ve strojírenském prostředí výhodou)
- angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B2 a vyšší)
- MS Offce - především Excel na pokročilé úrovni výhodou
- komunikační, analytické a vyjednávací schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4135698
Termin der Veröffentlichung: 6.9.2021
2021-09-06
Lokalität: Humpolec Arbeitsstelle: Nákupčí Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc