Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora s NJ (možnost home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/ dohodou
ihned/ dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte práci, kde budete moct využívat německý jazyk? Zároveň je pro vás důležitá flexibilita? Ozvěte se mi.
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, právě hledáme nové šikovné kolegy (m/ž).
Na pozici vás může zaujmout možnost pracovat z domova (na některých pozicích možnost až 100%) a také zajímavé benefity.
Na pozici vás čeká:
- administrativní úkoly ve svěřeném týmu
- možnost pracovat v oblasti nákupu, účetnictví, obchodu, administraci dat/ smluv
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi
- práce v interním systému
- denní využití němčiny (emaily/ telefonicky)
- týmové porady
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, právě hledáme nové šikovné kolegy (m/ž).
Na pozici vás může zaujmout možnost pracovat z domova (na některých pozicích možnost až 100%) a také zajímavé benefity.
Na pozici vás čeká:
- administrativní úkoly ve svěřeném týmu
- možnost pracovat v oblasti nákupu, účetnictví, obchodu, administraci dat/ smluv
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi
- práce v interním systému
- denní využití němčiny (emaily/ telefonicky)
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- home office (3 - 5x týdně)
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba (10:00 - 14:00 hod pevná pracovní doba)
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- příspěvek při výkonu práce na home offcie (100,- Kč/ den)
- firemní mateřskou školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba (10:00 - 14:00 hod pevná pracovní doba)
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- příspěvek při výkonu práce na home offcie (100,- Kč/ den)
- firemní mateřskou školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Máte další dotazy?
Neváhejte mě kontaktovat na telefonu +420 778 463 515 nebo emailu [email protected] pro více informací.
Máte další dotazy?
Neváhejte mě kontaktovat na telefonu +420 778 463 515 nebo emailu [email protected] pro více informací.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost německého jazyka - úroveň B1/ B2 podmínkou (denní využití - část pohovoru vedena také v němčině)
- znalost anglického jazyka výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- schopnost pracovat samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
- znalost anglického jazyka výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- schopnost pracovat samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4180386
Termin der Veröffentlichung: 16.10.2022
2022-10-16
Lokalität: Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc