Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Sprechen Sie Deutsch? (100% home office) - Administrativní pracovník
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Pracovní náplň:
- plnění administrativních úkolů v přiděleném týmu
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému
- denní využití němčiny
- týmové porady
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Pracovní náplň:
- plnění administrativních úkolů v přiděleném týmu
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému
- denní využití němčiny
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- home office (možnost 100%)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- roční finanční bonus navíc
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- roční finanční bonus navíc
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací vám sdělím telefonicky nebo při osobním setkání
Více informací vám sdělím telefonicky nebo při osobním setkání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- německý jazyk - min. B2 podmínkou
- uživatelská znalost práce na PC
- zájem o oblast administrativy
- schopnost pracovat v týmu, komunikační dovednosti, pečlivost
- uživatelská znalost práce na PC
- zájem o oblast administrativy
- schopnost pracovat v týmu, komunikační dovednosti, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme globálním lídrem v oblasti personálních služeb. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4216701
Termin der Veröffentlichung: 31.12.2022
2022-12-31
Lokalität: Práce z domu Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc