Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora AJ+NJ, 34-40 000 Kč, 100% práce z domova
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
Od 34 000 Kč/měsíc34 000 - 40 000 měsíčně + výkonnostní bonus až 2 000 + nástupní bonus 3x10 000
Od 34 000 Kč/měsíc34 000 - 40 000 měsíčně + výkonnostní bonus až 2 000 + nástupní bonus 3x10 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
mluvíte anglicky i německy? Práce ve Vaší lokalitě se obtížně hledá nebo prostě chcete pracovat z domu? Rád/a komunikujete s lidmi a máte již zkušenosti s podobnou prací (helpdesk, zákaznická podpora apod.)? Pak je tato nabídka přímo pro Vás.
Jedná se o mezinárodní společnost s pobočkou v Brně nabízející outsourcingové služby klientům z celého světa.
Náplň práce
· komunikace s klienty po emailu i telefonicky
· analyzování příchozích požadavků
· přesměrování požadavků na vyšší úroveň podpory
· vykonávání dalších administrativních činností
Jedná se o mezinárodní společnost s pobočkou v Brně nabízející outsourcingové služby klientům z celého světa.
Náplň práce
· komunikace s klienty po emailu i telefonicky
· analyzování příchozích požadavků
· přesměrování požadavků na vyšší úroveň podpory
· vykonávání dalších administrativních činností
Zaměstnanecké výhody, benefity
· 34 000 - 40 000 měsíčně
· výkonnostní bonus až 2 000
· 3x10 000 pokud nastoupíte do konce února
· možnost práce 100% z domova v rámci ČR, pokud máte předchozí zkušenosti se zákaznickou podporou nebo ideálně helpdeskem
· 5 týdnů dovolené
· stravenky (100 korunové)
· multisport karta
· moderní kanceláře
· jazykové kurzy - němčina, francouzština, španělština, čeština
· výkonnostní bonus až 2 000
· 3x10 000 pokud nastoupíte do konce února
· možnost práce 100% z domova v rámci ČR, pokud máte předchozí zkušenosti se zákaznickou podporou nebo ideálně helpdeskem
· 5 týdnů dovolené
· stravenky (100 korunové)
· multisport karta
· moderní kanceláře
· jazykové kurzy - němčina, francouzština, španělština, čeština
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní progresivní společnost poskytující outsourcingové IT služby a klientům z celého světa.
Mezinárodní progresivní společnost poskytující outsourcingové IT služby a klientům z celého světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
· dobrou angličtinu a němčinu (B2)
· alespoň středoškolské vzdělání
· zkušenosti s administrativou, zákaznickým servisem či IT podporou výhodou
· základní znalost PC
· alespoň středoškolské vzdělání
· zkušenosti s administrativou, zákaznickým servisem či IT podporou výhodou
· základní znalost PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4238600
Termin der Veröffentlichung: 14.1.2022
2022-01-14
Lokalität: Práce z domu Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 34 000 Kč/měsíc