Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Zákaznická podpora s angličtinou (Brno)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 133 Kč/měsíc- bonusy a příplatky za směny
Od 28 133 Kč/měsíc- bonusy a příplatky za směny
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ovládáte angličtinu na skvělé úrovni? Baví Vás komunikace s lidmi a jste zákaznicky orientovaní ? Pokud jste připraveni zahájit Vaši pracovní kariéru v oblasti technické / IT podpory a nevadí vám práce na směny, které však budou náležitě finančně ohodnoceni - pak hledáme právě Vás!
jaké budou Vaše povinnosti:
• vyřizovat telefonní požadavky zákazníků
• umět rychle reagovat a být schopen najít to nejlepší řešení daného problému
• být prvním kontaktem pro zákazníka na lince
jaké budou Vaše povinnosti:
• vyřizovat telefonní požadavky zákazníků
• umět rychle reagovat a být schopen najít to nejlepší řešení daného problému
• být prvním kontaktem pro zákazníka na lince
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- stravenky (135 Kč)
- cafeteria
- příspěvek na jazykové kurzy, e-learningová platforma
- nadstandardní příplatky (práce na určité směny)
- roční bonusy
- příspěvek na penzijní připojištění, rizikové životní pojištění
- nadstandardní zdravotní služby
- stravenky (135 Kč)
- cafeteria
- příspěvek na jazykové kurzy, e-learningová platforma
- nadstandardní příplatky (práce na určité směny)
- roční bonusy
- příspěvek na penzijní připojištění, rizikové životní pojištění
- nadstandardní zdravotní služby
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Americká telekomunikační společnost, druhý největší dodavatel mobilních telefonů, největší dodavatel pevných linek v USA, dodavatel televizních a internetových služeb.
Americká telekomunikační společnost, druhý největší dodavatel mobilních telefonů, největší dodavatel pevných linek v USA, dodavatel televizních a internetových služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• pokročilá úroveň angličtiny (B2-C1) - velmi dobrý mluvený projev (každodenní komunikace)
• prozákaznický přístup, skvělé komunikační dovednosti a schopnost aktivně řešit problémy
• výhodou je zkušenost na pozicích jako je zákaznická podpora, telefonní operátor, IT podpora či technický background
• prozákaznický přístup, skvělé komunikační dovednosti a schopnost aktivně řešit problémy
• výhodou je zkušenost na pozicích jako je zákaznická podpora, telefonní operátor, IT podpora či technický background
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4243123
Termin der Veröffentlichung: 24.2.2022
2022-02-24
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 28 133 Kč/měsíc