Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Zákaznická podpora s využitím AJ+NJ, 32000-38000 Kč/měsíc, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 38 000 Kč/měsíc
32 000 - 38 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás cizí jazyky? Rádi byste je používali aktivně při práci? Pokud ano, pojďte pracovat k nám.
Hledáme pracovníky do zákaznické podpory s využitím angličtiny a němčiny.
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Hledáme pracovníky do zákaznické podpory s využitím angličtiny a němčiny.
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mzda 32000-38000 Kč/měsíc
- bonusy
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na Multisport kartu
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- navyšování mzdy
- jazykové kurzy
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- bonusy
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na Multisport kartu
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- navyšování mzdy
- jazykové kurzy
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost AJ+NJ (budete komunikovat v obou jazycích)
- SŠ vzdělání
- znalost práce na PC
- SŠ vzdělání
- znalost práce na PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3615003
Termin der Veröffentlichung: 9.12.2019
2019-12-09
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 32 000 Kč/měsíc