Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora s využitím AJ + polština, 28000-32000 Kč/m, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 32 000 Kč/měsíc
28 000 - 32 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického a polského jazyka min na úrovni B2
Nástup možný ihned
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Nástup možný ihned
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mzda 26000-30000Kč/měsíc dle Vašich zkušeností
- navíc k tomu výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- Multisport karta
- firemní akce
- jazykové kurzy
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- navíc k tomu výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- Multisport karta
- firemní akce
- jazykové kurzy
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost anglického a polského jazyka
- min. SŠ vzdělánî
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
- min. SŠ vzdělánî
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3688922
Termin der Veröffentlichung: 15.1.2020
2020-01-15
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 28 000 Kč/měsíc