Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického servisu - až 2 dny v týdnu home office - nástup ihned
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 8, Česko
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
září 2020
září 2020
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro nový projekt v oblasti online nakupování hledáme šikovné kandidáty/ky do týmu zákaznického servisu na pozici SPECIALISTA PODPORY ONLINE NAKUPOVÁNÍ. Po zapracování máte možnost pracovat 2 dny v týdnu z home office
Proč do toho jít s námi?
Budete součástí zrodu a rozjezdu nového konceptu, který slučuje pohodlí online nakupování potravin se skvělým benefitem. Zákazník si pohodlně vybere své oblíbené produkty a značky na jednom místě, navíc bude mít svého “osobního nákupčího”. Ten pro něj objednané zboží vlastnoručně vybere a doručí mu až domů tu nejlepší kvalitu.
Co bude Vaším posláním?
- budete podporou pro zákazníky / partnery, aby se jim příjemně nakupovalo
- zodpovíte veškeré dotazy a pomůžete s nákupem
- komunikujete se zákazníky po telefonu, emailu, přes chat
- pracovat budete v interních systémech (Zendesk)
- součástí vaší práce budou reporty, prevence špatně zadaných objednávek
- spokojený zákazník bude vaší nejlepší vizitkou
Proč do toho jít s námi?
Budete součástí zrodu a rozjezdu nového konceptu, který slučuje pohodlí online nakupování potravin se skvělým benefitem. Zákazník si pohodlně vybere své oblíbené produkty a značky na jednom místě, navíc bude mít svého “osobního nákupčího”. Ten pro něj objednané zboží vlastnoručně vybere a doručí mu až domů tu nejlepší kvalitu.
Co bude Vaším posláním?
- budete podporou pro zákazníky / partnery, aby se jim příjemně nakupovalo
- zodpovíte veškeré dotazy a pomůžete s nákupem
- komunikujete se zákazníky po telefonu, emailu, přes chat
- pracovat budete v interních systémech (Zendesk)
- součástí vaší práce budou reporty, prevence špatně zadaných objednávek
- spokojený zákazník bude vaší nejlepší vizitkou
Zaměstnanecké výhody, benefity
- příležitost být u rozjezdu nového projektu v oblasti online nakupování
- atraktivní finanční ohodnocení
- bonusy (2x ročně)
- flexibilní plánování směn a volna
- možnost home office 2 dny v týdnu
- 15% sleva na nákupy
- multisport karta
- pracoviště v Praze - Karlín
- práce v malém týmu (9 lidí)
- komplexní zaškolení
- atraktivní finanční ohodnocení
- bonusy (2x ročně)
- flexibilní plánování směn a volna
- možnost home office 2 dny v týdnu
- 15% sleva na nákupy
- multisport karta
- pracoviště v Praze - Karlín
- práce v malém týmu (9 lidí)
- komplexní zaškolení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Společnost se zabývá online prodejem potravin
Společnost se zabývá online prodejem potravin
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- jste pozitivní osobnost s prozákaznickým přístupem
- kladný vztah k technologiím, chuť učit se nové věci
- jste týmový hráč (budete pracovat v malém 5 členném týmu)
- min.SŠ vzdělání
- čeština na úrovni rodilý mluvčí
- v pohodě se domluvíte anglicky (firemní jazyk, školení v AJ)
- alespoň 1 rok zkušeností v zákaznickém servisu
- nevadí vám pracovat na směny vč. víkendů ( bez nočních!)
- kladný vztah k technologiím, chuť učit se nové věci
- jste týmový hráč (budete pracovat v malém 5 členném týmu)
- min.SŠ vzdělání
- čeština na úrovni rodilý mluvčí
- v pohodě se domluvíte anglicky (firemní jazyk, školení v AJ)
- alespoň 1 rok zkušeností v zákaznickém servisu
- nevadí vám pracovat na směny vč. víkendů ( bez nočních!)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3964753
Termin der Veröffentlichung: 5.11.2020
2020-11-05
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.