Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor Vzdělávání
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste organizační typ a rádi byste používali v práci angličtinu, němčinu, nebo kombinaci obou jazyků? Hledáme kandidáta na pozici Training Coordinator, který bude zajišťovat administrativní podporu školení pro firemní zaměstnance našeho klienta. Jedná se o dynamickou práci, která obnáší komunikaci se školiteli, ubytovacími zařízeními, či cateringovými firmami v různých jazycích, zajištění učebních materiálů a jinou administrativní podporu tak, aby školení proběhlo podle plánu.
Co Vás čeká:
• mapování tréninkových plánů, výběr vhodných školitelů pro zaměstnance,
• organizace školení,
• zajištění aktivit směrem k účastníkům školení (pozvánky, řešení dotazů, upomínky, zrušení, rezervace hotelu, restaurace),
• podílení se na přípravě výukových materiálů
• hodnocení školení a zpracování výsledků
• komunikace napříč společností, se zaměstnanci, s manažery ...
Hledáme kandidáta, který:
• ovládá český nebo slovenský jazyk + angličtinu, němčinu, nebo oba jazyky (alespoň na úrovni B2),
• má zkušenost v administrativě s orientací na organizaci alespoň 1 rok
• je pozitivní a komunikativní, zkušenost se zákaznickým servisem nebo logistikou výhodou
• lehce si poradí s nečekanými úkoly a dokáže si stanovit priority
• má uživatelskou znalost MS Office, zkušenost s LMS (Learning Management System)
• baví ho organizace a příprava akcí
Co Vás čeká:
• mapování tréninkových plánů, výběr vhodných školitelů pro zaměstnance,
• organizace školení,
• zajištění aktivit směrem k účastníkům školení (pozvánky, řešení dotazů, upomínky, zrušení, rezervace hotelu, restaurace),
• podílení se na přípravě výukových materiálů
• hodnocení školení a zpracování výsledků
• komunikace napříč společností, se zaměstnanci, s manažery ...
Hledáme kandidáta, který:
• ovládá český nebo slovenský jazyk + angličtinu, němčinu, nebo oba jazyky (alespoň na úrovni B2),
• má zkušenost v administrativě s orientací na organizaci alespoň 1 rok
• je pozitivní a komunikativní, zkušenost se zákaznickým servisem nebo logistikou výhodou
• lehce si poradí s nečekanými úkoly a dokáže si stanovit priority
• má uživatelskou znalost MS Office, zkušenost s LMS (Learning Management System)
• baví ho organizace a příprava akcí
Zaměstnanecké výhody, benefity
Náš klient nabízí:
• 5 týdnů dovolené
• stravenky
• zvýhodněné mobilní balíčky
• systém benefitů Cafeteria (možnost zakoupení služeb, dovolené, apod.)
• průběžná školení v rámci pracovní pozice, možnost certifikace ACCA
• příspěvek na penzijní či životní pojištění
• příspěvek na jazykové kurzy
• možnosti kariérního růstu
• multikulturní prostředí.
Lokalita: Brno, Česká republika
Pracovní doba: po – pá, pružná s pevným jádrem od 9.00 do 15.00
Datum nástupu: dohodou
Výběrové řízení: 2 kola, osobní setkání + praktická zkouška
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na spolupráci se těší
Gabriela Sakálová, REED – MSS
+420 602 780 613, gabriela.sakalovaATreedglobal.com
https://www.linkedin.com/in/gabriela-sakalova/
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
• 5 týdnů dovolené
• stravenky
• zvýhodněné mobilní balíčky
• systém benefitů Cafeteria (možnost zakoupení služeb, dovolené, apod.)
• průběžná školení v rámci pracovní pozice, možnost certifikace ACCA
• příspěvek na penzijní či životní pojištění
• příspěvek na jazykové kurzy
• možnosti kariérního růstu
• multikulturní prostředí.
Lokalita: Brno, Česká republika
Pracovní doba: po – pá, pružná s pevným jádrem od 9.00 do 15.00
Datum nástupu: dohodou
Výběrové řízení: 2 kola, osobní setkání + praktická zkouška
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na spolupráci se těší
Gabriela Sakálová, REED – MSS
+420 602 780 613, gabriela.sakalovaATreedglobal.com
https://www.linkedin.com/in/gabriela-sakalova/
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Náš klient je mezinárodní společnost zabývající se výrobou a distribucí nátěrových a krycích hmot. V Brně, České republice sídlí středisko sdílených služeb a podpory zákazníků.
Náš klient je mezinárodní společnost zabývající se výrobou a distribucí nátěrových a krycích hmot. V Brně, České republice sídlí středisko sdílených služeb a podpory zákazníků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3322307
Termin der Veröffentlichung: 18.5.2018
2018-05-18
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Specialista pro vzdělávání Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.