Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka recepce
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 8, Česko
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2019
01.12.2019
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 28 000 Kč/měsíc
25 000 - 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici Recepční s přesahem do asistentské pozice!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici Recepční s přesahem do asistentské pozice!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme:
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí francouzské firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Karlín)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP
• pracovní doba v časech 8:00 – 17:00 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 25.000 – 28.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené, stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, roční odměny
• možnost osobního rozvoje v rámci firmy
• nástup možný ihned
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí francouzské firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Karlín)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP
• pracovní doba v časech 8:00 – 17:00 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 25.000 – 28.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené, stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, roční odměny
• možnost osobního rozvoje v rámci firmy
• nástup možný ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Francouzská trvale rostoucí společnost se zaměřením na elektrické instalace a datové rozvody nabízí zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu na pozici Recepční / Asistentka.
Francouzská trvale rostoucí společnost se zaměřením na elektrické instalace a datové rozvody nabízí zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu na pozici Recepční / Asistentka.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co očekáváme:
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
• velmi dobrou znalost ČJ v mluvené i písemné podobě
• komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou, nikoliv podmínkou
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
• velmi dobrou znalost ČJ v mluvené i písemné podobě
• komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou, nikoliv podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3813785
Termin der Veröffentlichung: 19.11.2019
2019-11-19
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Asistent, Recepční, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25 000 - 28 000 Kč/měsíc