Asistent/ka recepce

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2019
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 28 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici Recepční s přesahem do asistentské pozice!

Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co nabízíme:
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí francouzské firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Karlín)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP
• pracovní doba v časech 8:00 – 17:00 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 25.000 – 28.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené, stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, roční odměny
• možnost osobního rozvoje v rámci firmy
• nástup možný ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Francouzská trvale rostoucí společnost se zaměřením na elektrické instalace a datové rozvody nabízí zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu na pozici Recepční / Asistentka.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co očekáváme:
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
• velmi dobrou znalost ČJ v mluvené i písemné podobě
• komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou, nikoliv podmínkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3813785  Termin der Veröffentlichung: 19.11.2019  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25 000 - 28 000 Kč/měsíc