Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Accounts Payable s němčinou (administrativní pozice v oddělení financí)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíte se německy? Chcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Láká vás práce v administrativě a oblasti financí, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk v převážně emailové komunikaci?
Na této pozici získáte mimo jiné příležitost pracovat na novém projektu - tranzici ze zahraničí.
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba a na pozici zvážíme i absolventy VŠ, kteří při škole měli možnost získat praxi v administrativě.
Co bude náplní vaší práce?
- kontrola a zpracování faktur
- každodenní komunikace s dodavateli, nákupčími a zaměstnanci finančních oddělení na pobočkách společnosti
- řešení reklamací – reporting, vystavování manuálních účetních dokladů
- spolupráce s pobočkami společnosti při řešení problémů
- podpora inovačního procesu a implementace nových postupů v rámci oddělení
- spolupráce při vytváření a aktualizacích interní dokumentace
- reporting
Na této pozici získáte mimo jiné příležitost pracovat na novém projektu - tranzici ze zahraničí.
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba a na pozici zvážíme i absolventy VŠ, kteří při škole měli možnost získat praxi v administrativě.
Co bude náplní vaší práce?
- kontrola a zpracování faktur
- každodenní komunikace s dodavateli, nákupčími a zaměstnanci finančních oddělení na pobočkách společnosti
- řešení reklamací – reporting, vystavování manuálních účetních dokladů
- spolupráce s pobočkami společnosti při řešení problémů
- podpora inovačního procesu a implementace nových postupů v rámci oddělení
- spolupráce při vytváření a aktualizacích interní dokumentace
- reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené + 2x sick day
- flexi pasy, stravenky (v areálu je firemní kantýna)
- jazykové kurzy a jiné školení zdarma
- doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
- příspěvek na penzijní/životní pojištění (po roce smlouvy)
- příspěvek k životním i pracovním jubileu
- firemní mobilní tarif
- hrazené očkování
- občerstvení na pracovišti
- firemní akce/teambuilding
- flexi pasy, stravenky (v areálu je firemní kantýna)
- jazykové kurzy a jiné školení zdarma
- doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
- příspěvek na penzijní/životní pojištění (po roce smlouvy)
- příspěvek k životním i pracovním jubileu
- firemní mobilní tarif
- hrazené očkování
- občerstvení na pracovišti
- firemní akce/teambuilding
Informace o náboru
Pracoviště: Brno - Modřice
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Nástup: dohodou
Výběrové řízení: 2 kola, osobní setkání
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Nástup: dohodou
Výběrové řízení: 2 kola, osobní setkání
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Zahraniční společnost
Zahraniční společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Ideální uchazeč…
- se domluví německy po emailu i telefonu (úroveň alespoň B2) a rozumí anglicky (úroveň alespoň B1, vyšší je výhoda)
- mluví česky či slovensky
- má zkušenost s administrativou a prací na PC
- je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní práce
- má rád neformální prostředí, kde může být součástí dobře fungujícího týmu
- se domluví německy po emailu i telefonu (úroveň alespoň B2) a rozumí anglicky (úroveň alespoň B1, vyšší je výhoda)
- mluví česky či slovensky
- má zkušenost s administrativou a prací na PC
- je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní práce
- má rád neformální prostředí, kde může být součástí dobře fungujícího týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3946421
Termin der Veröffentlichung: 4.9.2020
2020-09-04
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista back office, Specialista fakturace a plateb Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.