Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Team Leader - zákaznická podpora (zkrácená pracovní doba)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti s vedením týmu v prostředí call centra/zákaznické podpory? Mluvíte německy alespoň na B1/B2 úrovni? Pro malý tým česko-slovenské podpory hledáme team leadera, který by ho vedl, v náročných chvílích jej podpořil, vypomohl na lince a nastavil ve spolupráci s kolegy v zahraničí procesy.
Jelikož se nejedná o mezinárodní prostředí, pozice bude vyhovovat těm, kteří v práci nechtějí používat angličtinu, ale naopak ocení možnost občasné komunikace v němčině s kolegy v Rakousku.
Nabízíme zkrácený úvazek 30-36 hodin (dle preference kandidáta).
Jelikož se nejedná o mezinárodní prostředí, pozice bude vyhovovat těm, kteří v práci nechtějí používat angličtinu, ale naopak ocení možnost občasné komunikace v němčině s kolegy v Rakousku.
Nabízíme zkrácený úvazek 30-36 hodin (dle preference kandidáta).
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 13. plat
• 5 týdnů dovolené
• zkrácená pracovní doba (30-36 hodin/týden, dle preferencí)
• zaměstnanecké slevy, multisport karta
• firemní akce, občerstvení a ovoce na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou, ale i zázemí velké a stabilní společnosti
• smlouvu na dobu určitou - 1 rok s možností prodloužení
• 5 týdnů dovolené
• zkrácená pracovní doba (30-36 hodin/týden, dle preferencí)
• zaměstnanecké slevy, multisport karta
• firemní akce, občerstvení a ovoce na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou, ale i zázemí velké a stabilní společnosti
• smlouvu na dobu určitou - 1 rok s možností prodloužení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Textilní, oděvní, kožedělná výroba
Stabilní společnost
Stabilní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• komunikativní němčinu (alespoň na B1+, ideálně B2) a výbornou češtinu či slovenštinu
• předchozí zkušenost s vedením týmu v call centru
• absolvovaný kurz v oblasti psychologie, zvládání stresu nebo konfliktů je velkou výhodou
• výborné vyjadřovací, komunikační a organizační dovednosti
• schopnost se rychle zorientovat
• MS Office
• předchozí zkušenost s vedením týmu v call centru
• absolvovaný kurz v oblasti psychologie, zvládání stresu nebo konfliktů je velkou výhodou
• výborné vyjadřovací, komunikační a organizační dovednosti
• schopnost se rychle zorientovat
• MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3989498
Termin der Veröffentlichung: 20.10.2020
2020-10-20
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Supervizor call centra, Team leader Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.