Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zlepšování procesů vr financích
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní společnost s příjemnou firemní kulturou a mladým týmem, hledáme kandidáta na pozici Specialista zlepšování procesů ve financích. Ideální kandidát je takový, který má zkušenost ve financích nebo procesování dat a nyní by se rád profiloval do zlepšování procesů v nich, nebo už má zkušenost s automatizací a podobnými projekty.
Pracovní náplní je:
-Z 1/3 operativa – procesování dat
-Ze 2/3 porozumění procesům, jejich zmapování, analýza, návrh zlepšení a následná implementace
-Tvorba reportů
-Komunikace a spolupráce s různými odděleními – finance, IT apod.
Vhodný uchazeč by měl mít:
-Pokročilá znalost MS Excel je nutností, SQL, Power BI nebo VBA jsou velkou výhodou
-Pracovní zkušenost ve financích nebo procesování dat (AP, AR, T&E, ...)
-Komunikativní znalost angličtiny
-Kreativní a analytické myšlení, smysl pro detail
Místo pracoviště: Brno
Nástup: Ihned/dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV v anglickém jazyce.
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Na spolupráci se těší
Anna Nováková, REED – Accountancy & Finance
+420 702 093 129, anna.novakovaATreed.com
Pracovní náplní je:
-Z 1/3 operativa – procesování dat
-Ze 2/3 porozumění procesům, jejich zmapování, analýza, návrh zlepšení a následná implementace
-Tvorba reportů
-Komunikace a spolupráce s různými odděleními – finance, IT apod.
Vhodný uchazeč by měl mít:
-Pokročilá znalost MS Excel je nutností, SQL, Power BI nebo VBA jsou velkou výhodou
-Pracovní zkušenost ve financích nebo procesování dat (AP, AR, T&E, ...)
-Komunikativní znalost angličtiny
-Kreativní a analytické myšlení, smysl pro detail
Místo pracoviště: Brno
Nástup: Ihned/dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV v anglickém jazyce.
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Na spolupráci se těší
Anna Nováková, REED – Accountancy & Finance
+420 702 093 129, anna.novakovaATreed.com
Zaměstnanecké výhody, benefity
-Mezinárodní pracovní prostředí s možností a očekáváním růstu na seniorní pozice
-Zajímavé mzdové ohodnocení a roční bonus
-Flexibilní pracovní doba (10:00-15:00 core) s možností home office
-Stravenky
-Dovolená navíc a sick days
-Cafeteria, Multisport Card
-Odborné i jazykové kurzy
-Zajímavé mzdové ohodnocení a roční bonus
-Flexibilní pracovní doba (10:00-15:00 core) s možností home office
-Stravenky
-Dovolená navíc a sick days
-Cafeteria, Multisport Card
-Odborné i jazykové kurzy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Úspěšná mezinárodní společnost.
Úspěšná mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3991017
Termin der Veröffentlichung: 23.10.2020
2020-10-23
Lokalität: Jihomoravský kraj Arbeitsstelle: Finanční analytik Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.