Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativa a komunikace s němčinou (vhodné i pro absolventy)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno-jih, Česko
Brno-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte německy a anglicky, zajímáte se o oblast financí a baví vás práce v administrativě? Chtěli byste zároveň i denně používat cizí jazyk? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Modřicích obsazujeme pozici Účetní pohledávek, Accounts Receivable Clerk. Hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v němčině a angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v němčině a angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co náš klient nabízí?
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
Informace o náboru
Pracoviště: Brno, Modřice
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Výběrové řízení: telefon + 2 video pohovory
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Výběrové řízení: telefon + 2 video pohovory
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme uchazeče, který..
• se dokáže domluvit němecly a anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině).
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel.
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail.
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
• se dokáže domluvit němecly a anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině).
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel.
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail.
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4006322
Termin der Veröffentlichung: 30.11.2020
2020-11-30
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.