Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativa s využitím němčiny (oddělení Financí)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Nástup co nejdříve.
Nástup co nejdříve.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte pozici, kde byste komunikovali na denní bázi v německém jazyce převážně přes email? Chcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Láká vás práce v administrativě a oblasti financí, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk v převážně emailové komunikaci?
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, ekonomické vzdělání nebo zkušenosti z podobné pozice jsou jen výhodou.
Na této pozici budete mít na starosti:
- Kontrolu a zpracování faktur, rekonciliaci interních a externích dodavatelských sald a potvrzování bilancí (ekonomické vzdělání je výhoda, ale pokud jej nemáte, vše vás v týmu naučí).
- Každodenní komunikaci s dodavateli a pobočkou společnosti ve zahraničí. Komunikace je převážně přes email, několikrát týdně však i telefonicky, takže budete mít možnost si jazyk neustále procvičovat.
- Pravidelný reporting a spolupráci s účetním oddělením na měsíční uzávěrce.
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, ekonomické vzdělání nebo zkušenosti z podobné pozice jsou jen výhodou.
Na této pozici budete mít na starosti:
- Kontrolu a zpracování faktur, rekonciliaci interních a externích dodavatelských sald a potvrzování bilancí (ekonomické vzdělání je výhoda, ale pokud jej nemáte, vše vás v týmu naučí).
- Každodenní komunikaci s dodavateli a pobočkou společnosti ve zahraničí. Komunikace je převážně přes email, několikrát týdně však i telefonicky, takže budete mít možnost si jazyk neustále procvičovat.
- Pravidelný reporting a spolupráci s účetním oddělením na měsíční uzávěrce.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days
- Stravenky
- Školení a jazykové kurzy
- Home office dny i po skončení koronakrize
- Wellbeing program
- Pravidelné ovocné dny
- Flexipass poukázky nebo MultiSport kartu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
- Školení a jazykové kurzy
- Home office dny i po skončení koronakrize
- Wellbeing program
- Pravidelné ovocné dny
- Flexipass poukázky nebo MultiSport kartu
- Příspěvek na penzijní připojištění
Informace o náboru
- Zaměstnanci zatím pracují z domu, firemní notebook je k dispozici.
- Smlouva je na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení na neurčito.
- Pracovní doba je 37,5 hod/týden, flexibilní kolem pevného jádra.
- Poloviční úvazek není možný.
- Smlouva je na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení na neurčito.
- Pracovní doba je 37,5 hod/týden, flexibilní kolem pevného jádra.
- Poloviční úvazek není možný.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
mezinárodní společnost
mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Schopnost komunikovat v němčině (alespoň silnější B1, nebát se mluvit, vyšší úroveň je výhoda)
- Komunikativní angličtina (B2, jedná se o mezinárodní společnost)
- Zájem o administrativní činnost a oblast financí
- Zkušenosti s MS Office, obzvláště s Excel
- Výhodou je předchozí zkušenost z podobné pozice nebo VŠ ekonomického směru
- Výhodou je zkušenost v SAP
- Komunikativní angličtina (B2, jedná se o mezinárodní společnost)
- Zájem o administrativní činnost a oblast financí
- Zkušenosti s MS Office, obzvláště s Excel
- Výhodou je předchozí zkušenost z podobné pozice nebo VŠ ekonomického směru
- Výhodou je zkušenost v SAP
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4059425
Termin der Veröffentlichung: 10.4.2021
2021-04-10
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.