Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativa a komunikace - využití španělštiny
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte španělsky a anglicky, zajímáte se o oblast financí a baví vás práce v administrativě? Chtěli byste zároveň i denně používat cizí jazyk? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Modřicích obsazujeme pozici Účetní pohledávek, Accounts Receivable Clerk. Hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti ve španělštině a angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti ve španělštině a angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
mezinárodní společnost
mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme uchazeče, který...
• se dokáže domluvit španělsky a anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině),
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel, ale zvážíme i čerstvého absolventa,
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail,
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
• se dokáže domluvit španělsky a anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině),
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel, ale zvážíme i čerstvého absolventa,
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail,
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4081633
Termin der Veröffentlichung: 15.6.2021
2021-06-15
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb Gesellschaft: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.