Administrativní asistent/ka s angličtinou

Rogos International s.r.o.

Místo práce
třída Tomáše Garrigua Masaryka 1109, Frýdek-Místek, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Práce pro oddělení společnosti zabývající se platebními službami.
Zajištění celkového chodu kanceláře a vedení administrativní agendy.
Podmínkou je komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem - komunikace v angličtině s vedením firmy.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci v mladém kolektivu
- firemní benefity
- příjemné pracovní prostředí v zázemí našich kanceláří v centru Frýdku-Místku

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme znalost práce na PC, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost a pečlivost.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme firmou podnikající v oblasti cestovního ruchu s téměř desetiletou historií. Díky našim dlouholetým zkušenostem dokážeme našim klientům, mezi něž patří většina předních českých, slovenských a polských cestovních kanceláří, zajistit prvotřídní ubytování, služby a asistenci při organizaci jejich zájezdů. Naše nabídka zahrnuje od skupinových poznávacích či pobytových zájezdů, přes rezervace hotelů, transferů, restaurací, prohlídek pamětihodností, až po rozsáhlé zájezdy šité na míru.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 3601210  Termin der Veröffentlichung: 15.2.2019