Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní zástupce po telefonu - zázemí nadnárodní společnosti!
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25-35000
25-35000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Skončil si školu a hledáš první zaměstnání, nebo chceš naopak načerpat praxi už při škole? Baví tě komunikovat s lidmi, ale ještě třeba nemáš potřebnou praxi na svou vysněnou specialistickou pozici? Pokud tě vždy lákalo vyzkoušet si práci ve velké nadnárodní společnosti, pak čti dál:
Kdo je náš klient?
Jedna z největších FMCG (fast moving customer goods) společností na světě, která vyrábí a distribuuje široké portfolio nápojů a slaných snacků - brandy, které každý zná a provází ho na každém kroku. Společnost, která je známá svým pro-zákaznickým přístupem a pyšní se dobrým jménem u svých klientů.
Jaká je vize pro nového kolegu?
Stane se součástí kolektivu cca 30 mladých a šikovných lidí, které spojuje nadšení pro komunikaci s klientem a ambice stát se v budoucnu obchodníkem v terénu nebo se dostat do jiného oddělení v rámci společnosti. Zároveň oddělení, které ve společnosti generuje jeden z největších obratů a je skvělou startovací čárou pro další kariéru ve firmě. Na starost dostane již vzniklé a fungující portfolio klientů v určitém regionu ze segmentu HoReCa (takže jak menší kavárny a hospůdky, tak i velké hotelové řetězce) a o ty bude po telefonu pečovat.
Jak si můžeš pozici představit ve zkratce?#sales#fun#Pragueoffice#learning#growth#calling#motivation#challenge#profit
Jak bude vypadat tvoje práce, pokud se s klientem rozhodneš spojit síly?
• Budeš pečovat o svěřené zákazníky v určitém regionu - konkrétně o restaurace, kavárny a hotelové řetězce, a to po telefonu
• Primárním úkolem bude vyřizování pravidelných objednávek – nápoje a snacky
• Pokud přijde nějaká speciální akce v podobě nové příchutě atd budeš jí klientům prezentovat a nabízet ochutnávky a samozřejmě pak další a další objednávky :)
• Naučíš se spolupracovat napříč odděleními – ať už s obchodem, servisem, distribucí, nebo financemi
• Tvým denním chlebem se stane i práce v interních systémech, reportování a administrativa – tedy super škola pro jakoukoliv práci v budoucnu
Jaké dovednosti a schopnosti ti pomohou k úspěchu?
• Polovina úspěchu bude upovídanost a proaktivnost – v rychloobrátce je fofr a den uběhne jako lusknutí prstu
• Zájem o prodej – ať už po telefonu, nebo v budoucnu „face-to-face“
• Předešlá zkušenost ze zákaznického servisu, call centra, recepce,..
• Schopnost se „vybičovat“ k výsledkům a chuť být ohodnocen podle skutečné práce, kterou odvedeš
• A nakonec taky umění brát věci s nadhledem – práce s lidmi je občas prostě náročná..
Jaké podmínky ti nabídneme?
• Standardní smlouvu na HPP u super brandu, který zná celý svět
• Možnost naučit se, jak to funguje v nadnárodní společnosti, tréninky, školení a samozřejmě možnost kariérního rozvoje
• Ohodnocení dle tvého výkonu – dostaneš fix a zajímavý plán provizí a bonusů
• Super kantýnu (fakt skvělou!), kafetérii s benefity, 5 týdnů dovolené, všechny nápoje z portfolia zdarma, stravenky, levný mobilní tarif, teambuildingy a celofiremní akce..
• Místo práce Praha - žlutá linka metra
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci!
Kdo je náš klient?
Jedna z největších FMCG (fast moving customer goods) společností na světě, která vyrábí a distribuuje široké portfolio nápojů a slaných snacků - brandy, které každý zná a provází ho na každém kroku. Společnost, která je známá svým pro-zákaznickým přístupem a pyšní se dobrým jménem u svých klientů.
Jaká je vize pro nového kolegu?
Stane se součástí kolektivu cca 30 mladých a šikovných lidí, které spojuje nadšení pro komunikaci s klientem a ambice stát se v budoucnu obchodníkem v terénu nebo se dostat do jiného oddělení v rámci společnosti. Zároveň oddělení, které ve společnosti generuje jeden z největších obratů a je skvělou startovací čárou pro další kariéru ve firmě. Na starost dostane již vzniklé a fungující portfolio klientů v určitém regionu ze segmentu HoReCa (takže jak menší kavárny a hospůdky, tak i velké hotelové řetězce) a o ty bude po telefonu pečovat.
Jak si můžeš pozici představit ve zkratce?#sales#fun#Pragueoffice#learning#growth#calling#motivation#challenge#profit
Jak bude vypadat tvoje práce, pokud se s klientem rozhodneš spojit síly?
• Budeš pečovat o svěřené zákazníky v určitém regionu - konkrétně o restaurace, kavárny a hotelové řetězce, a to po telefonu
• Primárním úkolem bude vyřizování pravidelných objednávek – nápoje a snacky
• Pokud přijde nějaká speciální akce v podobě nové příchutě atd budeš jí klientům prezentovat a nabízet ochutnávky a samozřejmě pak další a další objednávky :)
• Naučíš se spolupracovat napříč odděleními – ať už s obchodem, servisem, distribucí, nebo financemi
• Tvým denním chlebem se stane i práce v interních systémech, reportování a administrativa – tedy super škola pro jakoukoliv práci v budoucnu
Jaké dovednosti a schopnosti ti pomohou k úspěchu?
• Polovina úspěchu bude upovídanost a proaktivnost – v rychloobrátce je fofr a den uběhne jako lusknutí prstu
• Zájem o prodej – ať už po telefonu, nebo v budoucnu „face-to-face“
• Předešlá zkušenost ze zákaznického servisu, call centra, recepce,..
• Schopnost se „vybičovat“ k výsledkům a chuť být ohodnocen podle skutečné práce, kterou odvedeš
• A nakonec taky umění brát věci s nadhledem – práce s lidmi je občas prostě náročná..
Jaké podmínky ti nabídneme?
• Standardní smlouvu na HPP u super brandu, který zná celý svět
• Možnost naučit se, jak to funguje v nadnárodní společnosti, tréninky, školení a samozřejmě možnost kariérního rozvoje
• Ohodnocení dle tvého výkonu – dostaneš fix a zajímavý plán provizí a bonusů
• Super kantýnu (fakt skvělou!), kafetérii s benefity, 5 týdnů dovolené, všechny nápoje z portfolia zdarma, stravenky, levný mobilní tarif, teambuildingy a celofiremní akce..
• Místo práce Praha - žlutá linka metra
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3407981
Termin der Veröffentlichung: 1.6.2018
2018-06-01
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Obchodní zástupce Gesellschaft: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25-35000