HR Specialist

SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste od přírody pečlivá/ý a rád/a budete svým kolegům studnicí informací o pracovně-právních vztazích? Vyznáte se v zákoníku práce a dovedete poradit v nejrůznějších situacích? Máte rád/a dynamické prostředí, které Vás bude nutit být ve střehu a (skoro) každý den Vás naučí něco nového?

Pro čtyřčlenný HR tým u našeho oblíbeného klienta hledáme novou posilu! Rok se s rokem sešel a kolegyně Tereza byla povýšena, zůstává ale pořád součástí HR týmu, bude Vám tedy k ruce, hlavně v začátcích naší spolupráce. Novou posilu si představujeme jako někoho proaktivního, komunikativního, s cca dvěma roky zkušeností na pozici HR Admin/HR Specialista. Nebojte se ale poslat CV, i když máte o něco méně, nebo naopak o něco více zkušeností, nemáme klapky na očích a rádi Vás poznáme, abychom si udělali obrázek.

Kdo je naším klientem? Maloobchodní značka s prodejnami ve více než 10 zemích Evropy. Za 20 let působení u nás si získala důvěru českých zákazníků. Klient působí v non-food segmentu, provozuje síť 30 prodejen v ČR, na pražské centrále, kde je cca 100 kolegů, se mezi sebou všichni znají.

Na co se můžete na pozici těšit?

- Zodpovědnost za HR podporu směrem k zaměstnancům centrály a ředitelů poboček (cca 160 lidí)
- Příprava pracovně-právních dokumentů (smlouvy, dohody, výpovědi atd.)
- Koordinace vstupních a průběžných lékařských prohlídek a BOZP
- Vedení elektronických personálních složek zaměstnanců
- Administrace dat v systému SAP HR, překlápění docházky z PowerKey do SAP pro účely mzdové účtárny
- Administrace pozic v Teamiu
- Účast na projektech (českých i mezinárodních)
- Reporting na měsíční bázi

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co jsme připraveni nabídnout?

- Ohodnocení v návaznosti na předchozí zkušenosti
- Zázemí silné obchodní společnosti, která se o své zaměstnance vzorně stará
- Zajímavou, nerutinní práci
- Možnost osobního a profesního rozvoje (odborná školení, jazykové kurzy atd.)
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Kartu Multisport na sportovní vyžití
- Klouzavou pracovní dobu
- Kanceláře na Praze 4 u metra C
- Zahájení spolupráce ihned nebo dohodou

Informace o náboru

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.

Budeme se těšit na spolupráci!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jakého kandidáta hledáme?

- Pohotovou, přátelskou osobnost se zodpovědným přístupem k práci
- Ochotu poradit a být nápomocen
- Chuť do administrativních činností
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (B1-B2 je dostačující)
- Znalost HR procesů a personální agendy
- Předchozí zkušenost z firmy se 100+ zaměstnanci a/nebo zkušenost z retailu je velké plus

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3407993  Termin der Veröffentlichung: 1.6.2018