Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Nákupčí junior/Asistent/ka nákupu
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32-38.000,-
32-38.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte předchozí zkušenost z asistentské pozice v nákupním/prodejním oddělení a ambice naučit se víc? Nebo jste již působil/a na pozici v maloobchodním nákupu a máte zájem změnit firemní prostředí? Pokud se domluvíte anglicky, ozvěte se nám, rádi se sejdeme nad následující příležitostí.
Kdo je naším klientem? Oblíbená maloobchodní značka, která si za více než 20 let působení na našem trhu získala důvěru českých a slovenských zákazníků. Klient provozuje síť prodejen, na pražské centrále se o zákaznicku spokojenost stará 100 zaměstnanců.
Jaké konkrétní aktivity Vás čekají, pokud se s klientem rozhodnete spojit síly?
Komunikace s vedoucími poboček s cílem zajistit dostupnost zboží
Vystavování objednávek v SAP
Práce s daty (Excel, SAP) - artikly zboží, popisky, specifikace, obrázky, parametry, ceny (porovnání cen, zalistování nového zboží, vyřazení zboží z prodeje, označení plánované dostupnosti zboží atd.)
Tvorba přehledů
Komunikace s českými a zahraničními dodavateli
Spolupráce s produktovým oddělením na přípravě reklamních materiálů a akcí
Všeobecná administrativní podpora nákupního oddělení (Produktového a Category managera)
Podílení se na rozšiřování sortimentu a zavádění nových výrobků do prodeje
Jaký profil nás zaujme?
Přátelská osobnost s obchodním smýšlením
Chuť do analytických činností
AJ na úrovni B2 a vyšší, němčina výhodou
Znalost českého a slovenského maloobchodního trhu výhodou (zkušenost z oblasti food nebo non-food retailu)
Jaký balíček benefitů nabízíme?
Ohodnocení v návaznosti na předchozí zkušenosti
Zázemí silné obchodní společnosti, která se o své zaměstnance vzorně stará
Zajímavou, nerutinní práci
Možnost osobního a profesního rozvoje
5 týdnů dovolené
Příspěvek na penzijní připojištění
Kartu Multisport na sportovní vyžití
Klouzavou pracovní dobu (pevná pracovní doba: po-čt 9:00-16:00, pá 9:00-14:00)
Kanceláře na Praze 4 u metra C
Zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Kdo je naším klientem? Oblíbená maloobchodní značka, která si za více než 20 let působení na našem trhu získala důvěru českých a slovenských zákazníků. Klient provozuje síť prodejen, na pražské centrále se o zákaznicku spokojenost stará 100 zaměstnanců.
Jaké konkrétní aktivity Vás čekají, pokud se s klientem rozhodnete spojit síly?
Komunikace s vedoucími poboček s cílem zajistit dostupnost zboží
Vystavování objednávek v SAP
Práce s daty (Excel, SAP) - artikly zboží, popisky, specifikace, obrázky, parametry, ceny (porovnání cen, zalistování nového zboží, vyřazení zboží z prodeje, označení plánované dostupnosti zboží atd.)
Tvorba přehledů
Komunikace s českými a zahraničními dodavateli
Spolupráce s produktovým oddělením na přípravě reklamních materiálů a akcí
Všeobecná administrativní podpora nákupního oddělení (Produktového a Category managera)
Podílení se na rozšiřování sortimentu a zavádění nových výrobků do prodeje
Jaký profil nás zaujme?
Přátelská osobnost s obchodním smýšlením
Chuť do analytických činností
AJ na úrovni B2 a vyšší, němčina výhodou
Znalost českého a slovenského maloobchodního trhu výhodou (zkušenost z oblasti food nebo non-food retailu)
Jaký balíček benefitů nabízíme?
Ohodnocení v návaznosti na předchozí zkušenosti
Zázemí silné obchodní společnosti, která se o své zaměstnance vzorně stará
Zajímavou, nerutinní práci
Možnost osobního a profesního rozvoje
5 týdnů dovolené
Příspěvek na penzijní připojištění
Kartu Multisport na sportovní vyžití
Klouzavou pracovní dobu (pevná pracovní doba: po-čt 9:00-16:00, pá 9:00-14:00)
Kanceláře na Praze 4 u metra C
Zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Německý řetězec s technickým sortimentem.
Německý řetězec s technickým sortimentem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3610979
Termin der Veröffentlichung: 28.2.2019
2019-02-28
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Nákupčí, Obchodní referent Gesellschaft: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 32-38.000,-