Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Účetní - finanční
SLUTO s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi pracujete s čísly i komunikujete s lidmi, baví Vás hledat řešení a dotahovat věci do konce, potřebujete, aby Vaše práce měla smysl, zajímáte se o daňovou a účetní legislativu,…? Přidejte se k nám
Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- zpracování dokladů, dat a informací klientů v ekonomickém programu
- kontrola všech podání (jak klientům, tak úřadům)
- základní komunikace s úřady ve věcech přidělených klientů
- sestavováni statistických výkazů svých klientů ve všech oblastech účetních a daňových
Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
Co budete potřebovat:
- znalosti srovnatelné s min. SŠ vzděláním zaměřeným na ekonomii
- prokazatelnou a úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů min. 1 rok
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- praktická zkušenost s účetním programem POHODA pro Vás bude v začátku velkou výhodou
- chuť povídat si s lidmi a odpovídat na jejich zvídavé dotazy
- samostatnost a potěšení z toho, že si sami organizujete pracovní činnosti
- chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pokud píšete 10-ti prsty, usnadní Vám to práci
- pečlivý a odpovědný přístup
Co prací v naší společnosti získáte:
- odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při účtování, tak i v komunikaci s klienty
- pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
- motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
- zajímavé benefity
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme
Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- zpracování dokladů, dat a informací klientů v ekonomickém programu
- kontrola všech podání (jak klientům, tak úřadům)
- základní komunikace s úřady ve věcech přidělených klientů
- sestavováni statistických výkazů svých klientů ve všech oblastech účetních a daňových
Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
Co budete potřebovat:
- znalosti srovnatelné s min. SŠ vzděláním zaměřeným na ekonomii
- prokazatelnou a úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů min. 1 rok
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- praktická zkušenost s účetním programem POHODA pro Vás bude v začátku velkou výhodou
- chuť povídat si s lidmi a odpovídat na jejich zvídavé dotazy
- samostatnost a potěšení z toho, že si sami organizujete pracovní činnosti
- chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pokud píšete 10-ti prsty, usnadní Vám to práci
- pečlivý a odpovědný přístup
Co prací v naší společnosti získáte:
- odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při účtování, tak i v komunikaci s klienty
- pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
- motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
- zajímavé benefity
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme
Zaměstnanecké výhody, benefity
- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
účetnictví a daně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
POHODA - Základy
Praxe na pozici/v oblasti
účetní
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
pečlivost
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Účetní a daňová kancelář
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 4078301
Termin der Veröffentlichung: 14.6.2021
2021-06-14
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Účetní Gesellschaft: SLUTO s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc