Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Mzdová/ý účetní
SLUTO s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsíc
Od 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co říká SLUTO s.r.o. o pozici
Účetní a daňová kancelář SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Jak už z názvu účetní kanceláře vyplývá, naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.
V současné době evidujeme více jak 700 klientů a stále se rozrůstáme. Z toho důvodu hledáme dalšího člena týmu, jehož náplní je zpracování mezd.
Koho hledáme?
Mzdovou účetní/mzdového účetního s praxí, která/který je komunikativní. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o mzdovou legislativu, je tato práce pro Vás jako stvořená!
Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- kompletní zpracování mezd našim klientům v ekonomickém programu
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- příprava personálních dokumentů
- sestavováni přihlášek, odhlášek zaměstnanců; přehledů, statistických výkazů apod. týkajících se mzdové oblasti
- základní komunikace s úřady ve věcech týkajících se mzdové problematiky přidělených klientů
Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
Co budete potřebovat:
- znalosti odpovídající min. SŠ vzdělání s maturitou
- orientaci v zákoníku práce a aktuální legislativě týkající se mzdové oblasti
- zkušenosti ve zpracování mezd podnikatelským subjektům minimálně 1 rok
- znalost programu PAMICA, POHODA výhodou
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- radost z komunikace s lidmi a z hledání odpovědí na jejich zvídavé dotazy
- chuť učit se novým věcem a potěšení ze získávání praktických zkušeností vedoucí k samostatné odborné práci
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pečlivý a odpovědný přístup
Co prací v naší společnosti získáte:
- pružnou pracovní dobu
- vedení, odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při zpracování mezd a personalistice, tak i v komunikaci s klienty
- po zapracování motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
zajímavé benefity
- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – cizí jazyky, mzdová legislativa, soft skills,…
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme
Účetní a daňová kancelář SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Jak už z názvu účetní kanceláře vyplývá, naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.
V současné době evidujeme více jak 700 klientů a stále se rozrůstáme. Z toho důvodu hledáme dalšího člena týmu, jehož náplní je zpracování mezd.
Koho hledáme?
Mzdovou účetní/mzdového účetního s praxí, která/který je komunikativní. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o mzdovou legislativu, je tato práce pro Vás jako stvořená!
Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- kompletní zpracování mezd našim klientům v ekonomickém programu
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- příprava personálních dokumentů
- sestavováni přihlášek, odhlášek zaměstnanců; přehledů, statistických výkazů apod. týkajících se mzdové oblasti
- základní komunikace s úřady ve věcech týkajících se mzdové problematiky přidělených klientů
Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
Co budete potřebovat:
- znalosti odpovídající min. SŠ vzdělání s maturitou
- orientaci v zákoníku práce a aktuální legislativě týkající se mzdové oblasti
- zkušenosti ve zpracování mezd podnikatelským subjektům minimálně 1 rok
- znalost programu PAMICA, POHODA výhodou
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- radost z komunikace s lidmi a z hledání odpovědí na jejich zvídavé dotazy
- chuť učit se novým věcem a potěšení ze získávání praktických zkušeností vedoucí k samostatné odborné práci
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pečlivý a odpovědný přístup
Co prací v naší společnosti získáte:
- pružnou pracovní dobu
- vedení, odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při zpracování mezd a personalistice, tak i v komunikaci s klienty
- po zapracování motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
zajímavé benefity
- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – cizí jazyky, mzdová legislativa, soft skills,…
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme
Zaměstnanecké výhody, benefity
- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
POHODA - Základy
Pamica - Základy
Pamica - Základy
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
pečlivost
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Účetní a daňová kancelář
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 4078819
Termin der Veröffentlichung: 14.6.2021
2021-06-14
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Mzdový účetní Gesellschaft: SLUTO s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 28 000 Kč/měsíc