Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznické péče s češtinou nebo slovenštinou - Řecko (Athény)
Talentinno s.r.o.
Místo práce
Atény, Řecko
Atény, Řecko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
13. a 14. plat + pravidelné měsíční bonusy
13. a 14. plat + pravidelné měsíční bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• telefonická i elektronická komunikace jménem klienta s ČESKY nebo SLOVENSKY hovořícími zákazníky volajícími z České nebo Slovenské republiky
• zjišťování problémů a návrhy jejich řešení
• představování produktů a služeb
• stanete se součástí mezinárodního týmu
• každodenní práce s PC
• zjišťování problémů a návrhy jejich řešení
• představování produktů a služeb
• stanete se součástí mezinárodního týmu
• každodenní práce s PC
Zaměstnanecké výhody, benefity
• plat složený z fixní částky a pravidelných měsíčních bonusů
• v průběhu roku také 13. a 14. plat
• skvělý tým lidí, který si pomáhá a pracují pro společný cíl
• zázemí moderních kanceláří přímo v Řecku – Aténách
• zdokonalení jazykových schopností (kurzy angličtiny a řečtiny zdarma)
• možnost profesního růstu, společnost ráda využívá potenciál svých zaměstnancům a nově otevírané pozice doplňuje nejčastěji právě z jejich řad
• příplatky za přesčasy, víkendy a svátky (+ 75%)
• občerstvení na pracovišti, kafeterie, firemní akce a mnoho dalšího
Relokační balíček zahrnující:
• letenky a doprava z letiště zdarma
• 4 týdny ubytování na hotelu zdarma +500 euro relokační bonus
• tým zaměstnanců, který pomáhá novým kolegům integrovat se do řecké kultury
• speciální slevy a nabídky (restaurace, obchody a služby)
• plně hrazené školení
• v průběhu roku také 13. a 14. plat
• skvělý tým lidí, který si pomáhá a pracují pro společný cíl
• zázemí moderních kanceláří přímo v Řecku – Aténách
• zdokonalení jazykových schopností (kurzy angličtiny a řečtiny zdarma)
• možnost profesního růstu, společnost ráda využívá potenciál svých zaměstnancům a nově otevírané pozice doplňuje nejčastěji právě z jejich řad
• příplatky za přesčasy, víkendy a svátky (+ 75%)
• občerstvení na pracovišti, kafeterie, firemní akce a mnoho dalšího
Relokační balíček zahrnující:
• letenky a doprava z letiště zdarma
• 4 týdny ubytování na hotelu zdarma +500 euro relokační bonus
• tým zaměstnanců, který pomáhá novým kolegům integrovat se do řecké kultury
• speciální slevy a nabídky (restaurace, obchody a služby)
• plně hrazené školení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Mezinárodní společnost s pobočkami po celém světě, poskytující zákaznickou péči pro největší světové značky.
Mezinárodní společnost s pobočkami po celém světě, poskytující zákaznickou péči pro největší světové značky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• umíte anglicky minimálně na úrovni B2
• výborné komunikační schopnosti (precizní úroveň češtiny nebo slovenštiny)
• máte v oblibě komunikaci se zákazníky, a to převážně po telefonu, ale i prostřednictvím emailů a chatu
• spolehlivost, pečlivost a dochvilnost jsou samozřejmostí
• výborné komunikační schopnosti (precizní úroveň češtiny nebo slovenštiny)
• máte v oblibě komunikaci se zákazníky, a to převážně po telefonu, ale i prostřednictvím emailů a chatu
• spolehlivost, pečlivost a dochvilnost jsou samozřejmostí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
ID: 4244003
Termin der Veröffentlichung: 21.1.2022
2022-01-21
Lokalität: Řecko Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Gesellschaft: Talentinno s.r.o.