Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office Manager – Asistentka vedení společnosti (ž/m)
Talentor Advanced Search, s.r.o.
Místo práce
Okres Vyškov
Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, výrobní zahraniční společnost s letitou tradicí sídlící v okolí Brna (okres Vyškov), hledáme vhodné kandidáty na pozici
Office Manager – Asistentka vedení společnosti.
Vaše pracovní zodpovědnosti a povinnosti:
• Kompletní zodpovědnost za administrativní agendu a chod sekretariátu společnosti
• Asistence vedení společnosti, první kontaktní osoba
• Administrativa kancelářských a organizačních náležitostí tj:
- perfektní organizace chodu kanceláře
- administrativa příchozí a odchozí pošty
- vyřizování telefonických hovorů
- administrace a archivace smluvních dokumentů
- administrace nákupu materiálu
- vyplňování a administrace údajů v interní databázi
- příprava interních podkladů pro externí zpracování mezd
- komunikace s úřady, kanceláři a institucemi atp. po dohodě s nadřízeným
Office Manager – Asistentka vedení společnosti.
Vaše pracovní zodpovědnosti a povinnosti:
• Kompletní zodpovědnost za administrativní agendu a chod sekretariátu společnosti
• Asistence vedení společnosti, první kontaktní osoba
• Administrativa kancelářských a organizačních náležitostí tj:
- perfektní organizace chodu kanceláře
- administrativa příchozí a odchozí pošty
- vyřizování telefonických hovorů
- administrace a archivace smluvních dokumentů
- administrace nákupu materiálu
- vyplňování a administrace údajů v interní databázi
- příprava interních podkladů pro externí zpracování mezd
- komunikace s úřady, kanceláři a institucemi atp. po dohodě s nadřízeným
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co vám můžeme nabídnout?
• Přátelské prostředí rodinné firmy
• Zázemí stabilní zahraniční společnosti
• Nadstandardní finanční ohodnocení, včetně osobního bonusu v závislosti na výkonu
• Práce vhodná i na zkrácený pracovní úvazek, nástup po MD ap.
• Přátelské prostředí rodinné firmy
• Zázemí stabilní zahraniční společnosti
• Nadstandardní finanční ohodnocení, včetně osobního bonusu v závislosti na výkonu
• Práce vhodná i na zkrácený pracovní úvazek, nástup po MD ap.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Výrobní zahraniční společnost s letitou tradicí sídlící v okolí Brna (okres Vyškov)
Výrobní zahraniční společnost s letitou tradicí sídlící v okolí Brna (okres Vyškov)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekávané osobnostní předpoklady:
• Komunikativní, bystrá, příjemně a profesionálně vystupující osobnost
• Cílevědomá, pozitivní, proaktivní a pragmatická osobnost
• Diskrétní chování, profesionalita, důvěryhodnost, morální standard a sociální kompetence
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Inovativní a aktivní přístup při plnění úkolů
• Silná orientace na výsledek, odolnost vůči stresu, flexibilita, loajalita
• Důsledný způsob práce, výborný time-management, schopnost sebemotivace, zájem se dále vzdělávat a učit
• Komunikativní, bystrá, příjemně a profesionálně vystupující osobnost
• Cílevědomá, pozitivní, proaktivní a pragmatická osobnost
• Diskrétní chování, profesionalita, důvěryhodnost, morální standard a sociální kompetence
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Inovativní a aktivní přístup při plnění úkolů
• Silná orientace na výsledek, odolnost vůči stresu, flexibilita, loajalita
• Důsledný způsob práce, výborný time-management, schopnost sebemotivace, zájem se dále vzdělávat a učit
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Talentor Advanced Search je agenturou orientovanou na lidi.
Pro nás to znamená, že od prvního kontaktu věnujeme uchazečům nadprůměrnou péči.
Každý z Vás je zajímavý a má své místo na trhu práce, možná právě my Vám nabídneme ideální pracovní pozici, která Vám bude vyhovovat a umožní Vaší kariéře start, akceleraci nebo prostě „jen změnu“.
Přesvědčte se sami, že kandidáti jsou pro nás stejně důležití jako naši klienti.
Talentor Advanced Search, s.r.o. - personální agentura kde se budete cítit pohodlně.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pro nás to znamená, že od prvního kontaktu věnujeme uchazečům nadprůměrnou péči.
Každý z Vás je zajímavý a má své místo na trhu práce, možná právě my Vám nabídneme ideální pracovní pozici, která Vám bude vyhovovat a umožní Vaší kariéře start, akceleraci nebo prostě „jen změnu“.
Přesvědčte se sami, že kandidáti jsou pro nás stejně důležití jako naši klienti.
Talentor Advanced Search, s.r.o. - personální agentura kde se budete cítit pohodlně.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 3276337
Termin der Veröffentlichung: 2.1.2018
2018-01-02
Lokalität: Okres Vyškov Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Gesellschaft: Talentor Advanced Search, s.r.o.