Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovník technické podpory pokladních systémů (s německým jazykem)
TEDi obchodní s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 Kč/měsícMinimální mzda pro tuto činnost je 50.000 Kč brutto měsíčně. Mzda je závislá na kvalifikaci a zkušenostech uchazeče.
50 000 Kč/měsícMinimální mzda pro tuto činnost je 50.000 Kč brutto měsíčně. Mzda je závislá na kvalifikaci a zkušenostech uchazeče.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pokud máte zájem mít v mezinárodním prostředí odpovědnou roli, už máte i nějaké zkušenosti s IT, nebo je IT jen Vaše hobby, nebo jste technicky zdatný a hledáte novou výzvu, máte příležitost stát se součástí TEDi - moderního a přátelského nepotravinářského prodejce!
Kompletní technická podpora pokladních systémů, bezhotovostních plateb, síťových technologií a mobilního sběru dat již existujících maloobchodních prodejen:
• Rozhraní mezi pobočkami a centrálou
• Péče o pokladny a pokladní systém spolu se všemi komponentami pokladny
• Péče o Hardware
• Péče o Software (instalace, update)
• Koordinace a řešení vzniklých problémů, včetně jejich evidence
• Komunikace vzniklých problémů a jejich řešení s centrálou v Německu,
• Komunikace a podpora při vzniklých problémech s prodejnami, oblastními
vedoucími, obchodním ředitelem a centrálou v Bratislavě a v Praze
• Komunikace s našimi obchodními partnery (fiškalizace pokladen, internetové připojení a
pod.)
• Řešení technických problémů prostřednictvím vzdálené údržby
• Technická podpora pro instalaci a konfiguraci
• Odborná podpora pro zaměstnance pobočky v zahraničí (zástup kolegu v SR)
Kompletní technická podpora při otevírání nových prodejen:
• Komunikace a koordinace s obchodními partnery, centrálou v DE, CZ, regionálními
vedoucími atd.
• Zabezpečení prodejen hardwarem a softwarem včetně jejich instalace
• Provedení všech potřebných testů funkčnosti jednotlivých komponentů
• Evidence provedených činností, vzniklých poruch a jejich řešení
• Technická podpora pro zaměstnance z poboček v zahraničí (zástup kolegu v SR)
Základní technická pomoc s výpočetní technikou kolegům na centrále společnosti
Analýza zvláštních případů a jejich koordinace v rámci centrály společnosti
Práce vyžaduje občasné cestování
Kompletní technická podpora pokladních systémů, bezhotovostních plateb, síťových technologií a mobilního sběru dat již existujících maloobchodních prodejen:
• Rozhraní mezi pobočkami a centrálou
• Péče o pokladny a pokladní systém spolu se všemi komponentami pokladny
• Péče o Hardware
• Péče o Software (instalace, update)
• Koordinace a řešení vzniklých problémů, včetně jejich evidence
• Komunikace vzniklých problémů a jejich řešení s centrálou v Německu,
• Komunikace a podpora při vzniklých problémech s prodejnami, oblastními
vedoucími, obchodním ředitelem a centrálou v Bratislavě a v Praze
• Komunikace s našimi obchodními partnery (fiškalizace pokladen, internetové připojení a
pod.)
• Řešení technických problémů prostřednictvím vzdálené údržby
• Technická podpora pro instalaci a konfiguraci
• Odborná podpora pro zaměstnance pobočky v zahraničí (zástup kolegu v SR)
Kompletní technická podpora při otevírání nových prodejen:
• Komunikace a koordinace s obchodními partnery, centrálou v DE, CZ, regionálními
vedoucími atd.
• Zabezpečení prodejen hardwarem a softwarem včetně jejich instalace
• Provedení všech potřebných testů funkčnosti jednotlivých komponentů
• Evidence provedených činností, vzniklých poruch a jejich řešení
• Technická podpora pro zaměstnance z poboček v zahraničí (zástup kolegu v SR)
Základní technická pomoc s výpočetní technikou kolegům na centrále společnosti
Analýza zvláštních případů a jejich koordinace v rámci centrály společnosti
Práce vyžaduje občasné cestování
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Příjemná pracovní atmosféra a stabilní práce
• Stabilita a rozvoj v mezinárodní společnosti
• Notebook + mobilní telefon také na soukromé použití
• Stravenkový paušál
• Stabilita a rozvoj v mezinárodní společnosti
• Notebook + mobilní telefon také na soukromé použití
• Stravenkový paušál
Informace o náboru
V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, prosím zašlete nám Vaši fotografii a životopis v českém i v německém jazyce. Naše společnost bude kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
Informačných technológií
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Absolvent střední nebo vysoké školy, který má buď pracovní zkušenosti, nebo je zanícený samouk
Zkušenost s podporou v IT oblasti je výhodou
Sebevědomá němčina, mluvená i psaná je podmínkou
Angličtina nebo jiné jazykové znalosti v zemích TEDi by byly výhodou
Velmi dobré počítačové znalosti
Dobrá znalost MS Office
Rychlé technické pochopení
Jste komunikativní, samostatný, pružný, technicky zaměřený, orientovaný na řešení individuálních situací a na detail, flexibilní a kolektivní? V tom případě neváhejte a staňte se členem skvělého týmu lidí, koordinujících činnost naší společnosti v České republice. Těšíme se na Vás.
Zkušenost s podporou v IT oblasti je výhodou
Sebevědomá němčina, mluvená i psaná je podmínkou
Angličtina nebo jiné jazykové znalosti v zemích TEDi by byly výhodou
Velmi dobré počítačové znalosti
Dobrá znalost MS Office
Rychlé technické pochopení
Jste komunikativní, samostatný, pružný, technicky zaměřený, orientovaný na řešení individuálních situací a na detail, flexibilní a kolektivní? V tom případě neváhejte a staňte se členem skvělého týmu lidí, koordinujících činnost naší společnosti v České republice. Těšíme se na Vás.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Tedi je sympatická maloobchodní síť prodejen se smíšeným zbožím. Založena byla v květnu 2004 v Dortmundu v Severním Porýní-Vestfálsku, kde je také její sídlo. Filiálky nabízejí výrobky každodenní spotřeby, ale také dárkové a dekorační předměty, hračky a psací potřeby, jakož i párty výrobky, výrobky pro domácnost a drogistické zboží.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
ID: 4089272
Termin der Veröffentlichung: 26.5.2021
2021-05-26
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: IT konzultant, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: TEDi obchodní s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 50 000 Kč/měsíc