Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Spare parts Manager
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> He manages all spare parts issues of Hisense in Europe & in direct contact to the European service subsidiaries to maximize return on investment.
> He optimizes spare parts department process to ensure internal and external customer satisfaction, growing profitable spare parts sales and exercising disciplined expense control.
> He has to setup a team of warehouse staff. He is responsible for the service warehouse structure and planning.
> He has to find and implement economic and fast transport ways from China to the warehouse and from the warehouse to the service subsidiaries, provider and customer.
> He has to follow the objectives given by the European Management to achieve the defined targets (KPI).
Požadujeme:
> Technical or commercial university degree or comparable graduation or experience
> Work experience 5 years or more in spare parts business or warehouse organization
> Market experience in the spare parts business (ideally brown goods, white goods or mobile phones
> Strong communication and negotiation skills
> English and Czech fluent
> Very good computer skills (Microsoft Office, CRM, SAP, warehouse systems)
> Commercially focused, professional, analytical, organized and capable leader
> Capability to organize a structured workflow
> He manages all spare parts issues of Hisense in Europe & in direct contact to the European service subsidiaries to maximize return on investment.
> He optimizes spare parts department process to ensure internal and external customer satisfaction, growing profitable spare parts sales and exercising disciplined expense control.
> He has to setup a team of warehouse staff. He is responsible for the service warehouse structure and planning.
> He has to find and implement economic and fast transport ways from China to the warehouse and from the warehouse to the service subsidiaries, provider and customer.
> He has to follow the objectives given by the European Management to achieve the defined targets (KPI).
Požadujeme:
> Technical or commercial university degree or comparable graduation or experience
> Work experience 5 years or more in spare parts business or warehouse organization
> Market experience in the spare parts business (ideally brown goods, white goods or mobile phones
> Strong communication and negotiation skills
> English and Czech fluent
> Very good computer skills (Microsoft Office, CRM, SAP, warehouse systems)
> Commercially focused, professional, analytical, organized and capable leader
> Capability to organize a structured workflow
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní společnost Hisense Czech s.r.o., Plzeň – Borská pole, který patří mezi největší světové výrobce LED TV, hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní společnost Hisense Czech s.r.o., Plzeň – Borská pole, který patří mezi největší světové výrobce LED TV, hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2635807
Termin der Veröffentlichung: 6.7.2016
2016-07-06
Lokalität: Plzeň - město Arbeitsstelle: Projektový manažer, Regionální / Oblastní manažer, Vedoucí nákupu, Vedoucí oddělení, Vedoucí skladu Gesellschaft: Trenkwalder a.s.