Junior controller

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- provádění měsíčních závěrkových operací (SAP)
- pravidelný controlling a reportování
- pravidelné kalkulace – cenotvorba (SAP)
- roční budget, costing (SAP)
- administrativní správa majetku, drobného majetku, investic (SAP)
- správa výrobních operací a časů (SAP)
- okrajově účtování spotřeb (SAP)
- administrativní podpora NPR nákupů (SAP/SRM)
- podpora zpracování dokladů NPR nákupů (DFM)
- statistika a komunikace s ČSÚ, účast na platebním běhu

VÁŠ PROFIL:
- praktická znalost v oblasti controllingu, SAP výhodou
- komunikativní angličtina slovem i písmem
- min. SŠ vzdělání
- přesnost, dodržování termínů
- ochota učit se novým věcem, logické uvažování
- nadšení a komunikační dovednosti
- MS Office (především excel – funkce, kontingenční tabulky)
- praktická znalost účetnictví výhodou
- řidičský průkaz B

-NAŠE NABÍDKA:
- zajímavou práci v zázemí mezinárodní společnosti
- široký systém zajímavých firemních benefity
- jazykové a odborné vzdělávání

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici: junior controller.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2831502  Termin der Veröffentlichung: 29.11.2016