Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník - kompletace nabídek
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
24000-30000
24000-30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
> administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
> administrace spojená s realizací stavby (poptávky, vyhodnocení, výběr dodavatele, fakturace, objednávky)
> administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
Požadujeme:
> pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, aj.) podmínkou
> praxe na pozici administrativního pracovníka min.2 roky podmínkou
> samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
> orientace v právních předpisech výhodou
> praxe a orientace v problematice veřejných zakázek (Zákon o VZ č.134/2016 Sb) výhodou
> praxe ve stavebním průmyslu výhodou
> středoškolské vzdělání program veřejnoprávní činnost výhodou
> vysokoškolské vzdělání v oboru veřejná správa, právo, nebo pozemní stavby výhodou
Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
> motivující mzdové ohodnocení
> pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 4 týdny, zdravotní volno, příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění a další bonusy.
> mzda 24.000 – 30.000,- Kč hrubého (po zapracování dle individuální domluvy)
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň
> administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
> administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
> administrace spojená s realizací stavby (poptávky, vyhodnocení, výběr dodavatele, fakturace, objednávky)
> administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
Požadujeme:
> pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, aj.) podmínkou
> praxe na pozici administrativního pracovníka min.2 roky podmínkou
> samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
> orientace v právních předpisech výhodou
> praxe a orientace v problematice veřejných zakázek (Zákon o VZ č.134/2016 Sb) výhodou
> praxe ve stavebním průmyslu výhodou
> středoškolské vzdělání program veřejnoprávní činnost výhodou
> vysokoškolské vzdělání v oboru veřejná správa, právo, nebo pozemní stavby výhodou
Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
> motivující mzdové ohodnocení
> pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 4 týdny, zdravotní volno, příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění a další bonusy.
> mzda 24.000 – 30.000,- Kč hrubého (po zapracování dle individuální domluvy)
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň
Hlavní oblast působení klienta
Stavební průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
stavební
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3282405
Termin der Veröffentlichung: 9.1.2018
2018-01-09
Lokalität: Plzeň - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 24000-30000