Asistent/ka ředitele

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- administrativní zajištění chodu sekretariátu společnosti a provozu
- vyřizování pošty, mailů a telefonátů
- zpracování obchodní korespondence, smluv, překlady
- zajišťování letenek, víz a hotelů
- plnění operativních úkolů
- zodpovědnost za přidělené oblasti

Profil uchazeče:
- min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- aktivní znalost AJ podmínkou (slovem i písmem), další jazyk výhodou (zejména RJ)
- znalost obchodní korespondence v ČJ a AJ
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení
- velmi dobré organizační dovednosti
- komunikativnost, flexibilita, proaktivní přístup k práci
- schopnost se rozhodovat, týmová orientace
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)

Naše nabídka:
- zajímavá, pestrá práce v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí malé firmy, příjemný kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- dobré finanční ohodnocení
- místo práce Ostrava (centrum)


Další sdělení:
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu v ČJ a AJ elektronicky na [email protected]. Děkujeme.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Společnost s dlouholetou tradicí zabývající se zahraničím obchodem hledá posilu do svého týmu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3308127  Termin der Veröffentlichung: 30.5.2018