Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Manažer kvality
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Jihlava, Česko
Jihlava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
• Vytvářet a aktualizovat příručky kvality. Analyzovat cíle kvality a vytvářet z nich reporty k dalšímu vyhodnocování.
• Navrhovat plán interních prověrek a předávat je ke schválení, zajišťovat realizace interních a externích prověrek kvality.
• Komunikovat s ostatními úseky, zajišťovat kontrolu kvality a její dodržování. Zajišťovat změny a opatření k zamezení odchylek předepsané kvality
• Zabezpečovat odborné posudky pro konstrukční, technologickou a normalizační dokumentaci z hlediska kvality.
• Zajišťovat dozor a nápravu u nekvalitní produkce se všemi úseky. Navrhovat opravná opatření pro vedení společnosti. Kontrolovat jejich realizaci.
• Obstarat kompletní řešení helpdesku se zákazníky (reklamace, otázky spojené s kvalitou, hodnocení apod.)
• Řídit činnost metrologa.
• Zajišťovat technické normy ISO pro potřebu firmy
• Vytvářet analýzu a reporty pro management QMS vrcholovým vedením. Sestavovat statistiky reklamací.
Požadavky
• Vysokoškolské vzdělání technického směru.
• Předchozí praxe v oblasti kvality ve výrobní společnosti.
• Řídící a organizační schopnosti.
• Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost.
• Přehled o nástrojích kvality jako je Ishikawa; Swot analýza; 5X Why? 5 Why 2 How; PDCA; Six Sigma; DOE; Paretova Analýza; Poka Yoka; Kaizen; Lean Production; 5S; FMEA; SPC; PPAP.
• Znalost norem a ISO 9001, popř. ISO 13485.
• Znalost metodiky kvality v problematice zkušebnictví.
• Práce na PC – uživatelsky.
• Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka.
• Aktivní řidič.
Nabízíme:
• 25 dni dovolené.
• Příspěvek na stravování.
• Penzijní připojištění.
• Roční odměny.
• Vytvářet a aktualizovat příručky kvality. Analyzovat cíle kvality a vytvářet z nich reporty k dalšímu vyhodnocování.
• Navrhovat plán interních prověrek a předávat je ke schválení, zajišťovat realizace interních a externích prověrek kvality.
• Komunikovat s ostatními úseky, zajišťovat kontrolu kvality a její dodržování. Zajišťovat změny a opatření k zamezení odchylek předepsané kvality
• Zabezpečovat odborné posudky pro konstrukční, technologickou a normalizační dokumentaci z hlediska kvality.
• Zajišťovat dozor a nápravu u nekvalitní produkce se všemi úseky. Navrhovat opravná opatření pro vedení společnosti. Kontrolovat jejich realizaci.
• Obstarat kompletní řešení helpdesku se zákazníky (reklamace, otázky spojené s kvalitou, hodnocení apod.)
• Řídit činnost metrologa.
• Zajišťovat technické normy ISO pro potřebu firmy
• Vytvářet analýzu a reporty pro management QMS vrcholovým vedením. Sestavovat statistiky reklamací.
Požadavky
• Vysokoškolské vzdělání technického směru.
• Předchozí praxe v oblasti kvality ve výrobní společnosti.
• Řídící a organizační schopnosti.
• Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost.
• Přehled o nástrojích kvality jako je Ishikawa; Swot analýza; 5X Why? 5 Why 2 How; PDCA; Six Sigma; DOE; Paretova Analýza; Poka Yoka; Kaizen; Lean Production; 5S; FMEA; SPC; PPAP.
• Znalost norem a ISO 9001, popř. ISO 13485.
• Znalost metodiky kvality v problematice zkušebnictví.
• Práce na PC – uživatelsky.
• Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka.
• Aktivní řidič.
Nabízíme:
• 25 dni dovolené.
• Příspěvek na stravování.
• Penzijní připojištění.
• Roční odměny.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Mezinárodní výrobní společnost se sídlem v Jihlavě, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici:
Mezinárodní výrobní společnost se sídlem v Jihlavě, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3409945
Termin der Veröffentlichung: 4.6.2018
2018-06-04
Lokalität: Jihlava, Česko Arbeitsstelle: Manažer kvality Gesellschaft: Trenkwalder a.s.